هنگامی که گوشی یا تبلت‌های اندرویدی روشن نمی‌شوند چه باید کرد؟

650x300xandroid-wont-turn-on.jpg.pagespeed.ic.swdsWSzjG2برای روشن کردن تبلت یا گوشی هوشمند اندرویدی خود به راحتی دکمه پاور را فشار می‌دهید. اما اگر دکمه یاد شده کار نکرد، بدان معنا نیست که دستگاه شما صرفا خراب شده شده است و راه‌هایی برای برگرداندن آن به حالت اولیه وجود ندارد!

چنین مشکلی همچنین امکان دارد به دلیل ضربه‌های سخت‌افزاری باشد. روشن نشدن تبلت یا گوشی هوشمند شما امکان دارد به دلیل شکسته شدن آن باشد. اما اگر مشکل در چنین حالتی نرم افزاری باشد، با انجام چند مرحله می‌توانید آن را رفع کنید.

گوشی یا تبلت خود را برای چند دقیقه شارژ کنید

اگر باتری دستگاه اندرویدی شما خالی شده باشد، هنگامی که آن را روشن نمایید، اغلب نشانگر باتری را به صورت توخالی بر روی صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد. اما اگر باتری به طور کلی تخلیه شده باشد، هنگامی که بخواهید گوشی یا تبلت را روشن کنید، هیچ پاسخی نداده و حالت یاد شده را مشاهده نخواهید کرد.

برای رفع چنین مشکلی، کافیست گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به یک شارژر دیواری متصل کرده و اجازه دهید تا چند دقیقه‌ای را شارژ شود. در این شرایط نباید به محض اتصال دستگاه به شارژر اقدام به روشن کردن آن نمایید و همانطور که گفتیم، ابتدا باید چند دقیقه (حدود 50 دقیقه) صبر کنید تا باتری دستگاه کمی شارژ شود. اگر مشکل خالی شدن کامل باتری بوده باشد، حالا دیگر رفع شده و دستگاه مانند همیشه روشن خواهد شد.

اگر پس از انجام اینکار باز هم دستگاه شما روشن نشد، از کابل یا شارژر دیگری نیز برای شارژر کردن آن استفاده کنید. در بسیاری از مواقع امکان دارد کابل یا خود شارژر گوشی و یا تبلت، قطع شده باشد و عملیات انتقال نیرو را بدرستی انجام ندهد.

650x434xandroid-charge.jpg.pagespeed.ic.D8uK0k5elpدکمه پاور گوشی یا تبلت را فشار داده و نگه دارید

مانند سایر سیستم عامل‌ها، اندروید نیز گاهی اوقات به حالت فریز سخت درآمده و دیر پاسخ می‌دهد. اگر اندروید به طور کامل فریز شود، ممکن است دستگاه شما روشن شود اما صفحه نمایش هیچ چیز را نشان نمی‌دهد، زیرا سیستم عامل فریز شده و به فشار دکمه‌ها پاسخی نمی‌دهد.

در این موقع برای رفع حالت فریز، باید یک ریست اساسی انجام دهید که اینکار به چرخه پاور نیز شهرت دارد. انجام این عمل باعث می‌گردد تا گوشی یا تبلت به طور کامل از منبع تغذیه بی‌بهره شده و اجبارا خاموش شود و سپس مجددا بوت گردد.

در یک تلفن‌هوشمند یا تبلت اندرویدی، که از باتری قابل تعویض بهره می‌برد، می‌توانید با خارج نمودن باتری و جا زدن آن پس از ۱۰ ثانیه، دستگاه را روشن کنید.

اما در اغلب تبلت‌ها یا گوشی‌های مدرن امروزی که امکان دسترسی به باتری در آن‌ها وجود ندارد، باید دکمه پاور را فشرده و برای مدتی نگه دارید تا عملیات خاموش شدن کامل و روشن شدن مجدد صورت پذیرد. البته لازم به ذکر است که در برخی دستگاه‌ها و یا برخی حالات خاص امکان دارد نیاز به نگه داشتن دکمه پاور برای مدت طولانی‌تری، مثلا ۲۰ یا ۳۰ یا حتی بیشتر باشد. اینکار سبب می‌شود تا انتقال نیرو از باتری به دستگاه کاملا قطع شده و سپس مجددا از ابتدا بوت شود. در چنین شرایطی مشکل فریز شدن به احتمال خیلی زیاد رفع خواهد شد.

650x433xandroid-hard-reset.jpg.pagespeed.ic.NtCRlTpLAWانجام ریست کارخانه‌ای از طریق بخش ریکاوری

در بعضی موارد، ممکن است گوشی یا تبلت شما فرآیند بوت شدن را آغاز کند، اما امکان دارد سیستم عامل اندروید کرش کرده یا بلافاصله به حالت فریز برود.

برای رفع این مشکل، می‌توان از منوی حالت ریکاوری اندروید استفاده کرد. در این بخش شما می‌توانید اقدام به انجام یک ریست کارخانه‌ای نمایید. اگر دستگاه شما پیش از قفل کردن یا پیش آمدن چنین مشکلاتی، بوت می‌شود، از حالت ریکاوری برای انجام یک ریست کارخانه‌ای می‌توانید بهره ببرید.

برای انجام اینکار، ابتدا باید تلفن‌هوشمند یا تبلت اندرویدی‌تان را به طور کامل خاموش کنید و سپس چند کلید مشخص را به طور همزمان فشار داده و نگه دارید تا دستگاه روشن شود. دکمه‌هایی که برای روشن کردن دستگاه در حالت ریکاوری باید بفشارید و نگه دارید، بر اساس نوع دستگاه شما ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. برای اینکه بدانید دقیقا کدام دکمه‌ها برای دستگاه شما مورد نیاز هستند، نام دستگاه خود را به همراه عبارت Recovery Mode در گوگل یا موتور جستجوی دیگری، وارد کنید و سپس بر اساس نیازتان پاسخ را خواهید یافت. برای مثال، در مورد تلفن هوشمند گلکسی اس ۶ باید دکمه‌های پاور، هوم و کم کردن صدا را به روشی که گفته شد همزمان فشار دهید و نگه دارید.

ximg_55500d17457d2.png.pagespeed.ic.Vl6rIFpsUMفریم‌ور دستگاه خود را بازگردانی کنید

اگر نرم‌افزار دستگاه خراب شود، انجام ریست کارخانه‌ای ممکن است گاهی اوقات مشکل را حل نکند. در این حالت می‌توانید سیستم‌عامل مخصوص دستگاه خود را از طریق فایل ایمیجی که توسط کارخانه‌ سازنده ارائه می‌شود، بازگردانی کنید. برای مثال چنین مشکلی گاها در هنگام نصب رام‌های سفارشی یا انجام تغییرات سطح پایین رخ می‌دهد.

بر اساس نوع دستگاه شما و سازنده آن، انجام این کار امکان دارد کمی سخت باشد. مثلا گوگل فایل ایمیج فریم‌ور دستگاه‌های تولیدی خود را ارائه می‌دهد که نصب آن‌ها بسیار آسان است و کاربران این عمل را به صورت دستی انجام می‌دهند. برای دیگر دستگاه‌ها، باید باز هم دست به دامان موتور جستجوی گوگل شوید و نام دستگاه خود را به همراه عبارت reinstall frimware جستجو نمایید تا بتوانید دستورالعمل دقیق مربوط به گوشی یا تبلت خود را بیابید. اگر کمی خوش‌شانس باشید، سازنده دستگاه مورد استفاده شما، روش درست انجام اینکار را در دسترس قرار داده است.

ximg_55500d6159fe1.png.pagespeed.ic.vD5Lws802Nاندروید همچنین دارای حالتی مخفی بنام safe mode است که می‌توانید دستگاه را به این حالت هم بوت کنید. این حالت شبیه به حالت Safe mode ویندوز کار می‌کند. در حالت یاد شده، اندروید نرم افزارهای شخص ثالث را بارگزاری نمی‌کند و فقط نرم افزارهای سیستمی هستند که اجرا می‌شوند.

در برخی دیگر از دستگاه‌ها، شما فقط می‌توانید ذر حالتی که دستگاه در حال اجراست به بخش Safe Mode بروید. اما دستگاه‌هایی هم هستند که با فشار دادن چند دکمه خاص، می‌توان آن‌ها را در حالت Safe Mode بوت کرد. برای انجام اینکار نیز مجددا نام دستگاه خود را به همراه عبارت safe mode در گوگل جستجو نمایید. این حالت تنها زمانی کار می‌کند که اپلیکیشن‌های شخص ثالث نصب شده در گوشی یا تبلت باعث فریز شدن دستگاه پس از بوت شده باشند. البته چنین شرایطی به طور معمول نباید رخ دهد، اما امکان وقوع آن در پاره‌ای از اوقات وجود دارد.

450 در مورد “هنگامی که گوشی یا تبلت‌های اندرویدی روشن نمی‌شوند چه باید کرد؟”

  1. *سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز*
    *من یه تبلت به نامAlwinere-tomltدارم روشن نمی شد وقتی می زدم به شارژدوشن می شد وقتی از شارژدرش می ارم حدود۱دقیقه بعد خاموش می شد تا اینکه تبلتم رو بابم درست کرد بعد باطریش باد کرده بود بعد ۲ هفته دو باره داره خاموش میشه وسط کارمالبته اضافه کنم صفحش می اد بالا ولی بعد که تو بازی می رم خاموش میشه چیکار کنم حتی اگه۱۰۰%هم شارژ بشه خاموش میشه لطفا کمکم کنید؟؟؟!*
    *ممنون از لطفتون*

  2. سلام من نوت ۴ دارم داشتم باهاش کار میکردم خاموش شد هر کاری کردم تا نوشته سامسونگ میومد دوباره خاموش میشد زدم به شارژ روشن شد ۷۰ درصد شارژ داشت ولی از شارژ میکشم خاموش میشه چرا؟!!

  3. من تبلتم لنوو یوگا هست
    از دستم افتاده بود زمین و بدجور ضربه خورده بود شارژ داشت اما اصلا روشن نمیشد زدمش به شارژ و دگمه پاور و افزایش صدا رو با هم گرفتم بلافاصله روشن شد .
    با تشکر از راهنمایی هاتون
    شاد باشید و کامروا

  4. من صبح بلندشدم دیدم تبلتم زده سی دی کارت نیست درصورتی که داخلش بودخاموشش کردم رمودربیارم ولی دیگه روشن نمیشه کمک کنید

  5. سلام گوشی من htcهست ویک روز داشتم باگوشی کارمیکردم که یهوخاموش شدودیگرروشن نشدازشمادوستان میخواهم یه راهی به من نشان بدهید

  6. سلام تبلتم ایسوس فون پد ۷ هستش داشتم با تلگرام کار میکردم یهو هنگ کرد گفتم دلمه پاورو یک بار بزنم که دوباره صفحه بالا بیاد(منظورم خاموش کردن نیست)که دیگه صفحه روشن نشد که نشد بارها فشار دادم دکمه پاورو ولی بازم نشد و اینکه اطلاعات شخصی مهمی دارم که نمیخوام بپره.واقعا برام مهمه سریع راه بیفته کارم.ممنون میشم اگه راه حلی دارید چه از طریق ایمیل یا همینجا در اختیارم بزارید.

  7. سلام تبلتم لنوو هنگ کرده بود و روشن نمیشد کنار مموری رو با یه خلال دندون فشار دادم و بعد پاور و سه ثانیه نگه داشتم دستگاه روشن شد ولی خیلی کند بود ریست فکتوری کردم بازم همونجوری بود اخر تصادفی تو قسمت درباره گوشی تو ستینگ سیستمشو اپ دیت کردم درست شد گوشی مثل اولش شده لنوو گوشیه خوبیه بستگی به اپراتورش داره

    1. سلام حتمامال شارژباتریش هست تا نیم ساعت بزنش قدشارژودیگه روشنش نکن تاوقتی که نیم ساعت تموم شد وخودبه خودروشن میشه

  8. دوستان گلی که تبلت اونها روشن نمیشه اصلا نگران نباشد با کاری که من میگم تا ۹۹ درصد تبلت تان روشن میشه.
    (کنار جای سیم کارت و مموری یه سوراخ هست با یه سورن البته با احتیاط به مدت ۵ ثانیه نگه دارید و بعد رها کنید، بعدش برید سراغ دکمه پاور و مثل همیشه تبلت تون رو روشن و منو دعا کنید.)
    موفق باشید.

  9. سلام گوشی من یه چند وقتیه ویروس گرفته حدود یک ماه پیش وقتی شارژش تموم شد و خاموش شد دیگه باهاش کار نکردم الان زدمش به شارژ که ببرم فلشش کنم دیدم اصلا روشن نمیشه حتی یک روز کامل زدمش به شارژ ولی اصلا روشن نمیشه چیکار کنم؟

  10. سلام ببخشید من ی سامسونگ گرند دارم که دکمه پاورش از کار افتااده و با اینکه شارژدارع اما اصلا روشن نمیشه و من ب گوشیم و اطلاعات داخلش خیلی احتیاج دارم وکارم فوریه لطفا سریع کمکم کنید

  11. پشت تبلت من پرس شده است وباز نمی شود چه باید بکنم. مدل تبلتم هم سامسونگ گلگسی تب تیری ـ خواهش می کنم زود تر جواب بدید…

  12. سلام من یه گلکسی اس ٧ دارم دیشب با فست شارژ خودش زدمش به برق صب بلند شدم از شارژ کندمش یه نفر بهم زنگ زد تلفونو جواب دادم تو ماشین بودم وارد تونل شدیم یهو گوشی کاملاً خاموش شد و روشن نمیشه به شارژ هم میزنم هیچ علامتی نمیده ممنون میشم کمک کنید

  13. من مدل گوشی ام galaxy tab 4 چند وقته که به دفعه خاموش پیشه و شت سر هم ریسک پیشه دارم دیوانه میشم لطفا به راه حل بهم بگید و بعد باتری اش هم پلمپ باز نمی که بتونم عوضش کنم ?

  14. عیسی بلوخکانی

    سلام خسته نباشید
    من بلوخکانی هستم از ماکو
    ببخشید من سامسونگA8خریدم و الان خاموش شده رفته تو FRP LOCK و من نمیتونم روشنش کنم
    اگ امکان داره ۰۹۱۳۹۲۹۹۵۴۸ تماس بگیرید یا شماره بدین من تماس بگیرم وکمک کنید ممندن میشم

  15. سلام ، من تبلت سامسونگ تب اس دارم ، امروز ۳۵% شارژ داشت … زدم به شارژ … بعد از مدتی که خواستم ببینم چند درصد شارژ داره ، دیدم که خاموشه و اصلا روشن نمیشه … باز دوباره زدم به شارژ به مدت ۱۰ دقیقه ، ولی بازم روشن نشد …. مشکلش چیه ؟ چه کاری باید انجام بدم ؟ با تشکر

  16. سلام تبلت من خودبه خود خاموش میشه بعد از چند روز وشن میشه اما د حدود ۳الی ۴ ساعت تورو خدا کمکم کنید

  17. سلام ،من گوشیم سامسونگه ،روشن میشه ولی ی علامت خطر زرد نشون میده و همونطور میمونه ،نمیدونم چیکار کنم ،لطفا راهنمایی کنید !

  18. سلام … من وقتی سیستم تبلتمو (لنوو) رو اپدیت کردم … بعد از خاموش و روشن کردن صفحه نمایش هیچ چیزی رو نشون نمیداد….(اما روشن شده بود…) هنوزم همونطوریه… چیکار کنم ؟؟!!
    لطفا راهنماییم کنید ????

  19. سلام من سامسونگ دارم روی لوگوش سامسونگ هی خاموش روشن میشه، یه بارم ریست فکتوریش کردم خودم ولی درست نشد بازم همونجوریه ، ولی گاهی که شانسی روشن میشه خوبه ولی خدانکنه خاموش شه دیگه نمیتونم روشنش کنم، احساس میکنم دکمه پاورشم کار نمیکنه چون در حالتی که روشنه نمیتونم ازش استفاده کنم، چند روز پیشم خیلی بارون خورده و آب رفته توش خخ، ممنون میشم کمک کنید که مشکل از کجاست، آیا فلش کنم درست میشه ؟ یا پاورشه ؟

  20. با سلام من گوشی galaxy J7 سامسونگ رو خریداری کرده بودم. چند روز پیش وقتی دکمه خاموش شدن صفحه رو زدم بعد اومدم صفحه رو روشن کنم دیدم روشن نمیشه همه کارا رو هم انجام دادم ولی اصلا صفحه اش روشن نمیشه(باطری رو در آوردم و …)
    لطفا یکی راهنمایی کنه
    ضمنا تمام کارا رو انجام میده مثل پاسخ به تماس و …) ولی به هیچ وجه صفحه روشن نمیشه…

  21. سلام. کوشی سامسونگ A800 من خاموش شده و روشن نمیشود با زدن دکمه پاور custom binaryblocked FRP lock را نشان میدهد باید چکار کرد.

  22. با سلام من تبلت galaxy n8000 دارم یه چند دقیقه صفحشو خاموش کردم بعد که روشنش کردم دیدم صفحش روشن نمیشه ولی میتونستم رمزشو که میزنم حس کنم پس یعنی از touch نیس از lcd هس حالا یعنی حتما باس lcd رو عوض کنم؟

    1. با سلام من الان تبلتم یک روزی است که روشن میکنم روشن نمیشه ونور بنفش کم رنگی میاد!!!بعدکه دکنه پاور رو میزنم ویبره میره و دوباره همون نور میاد. تبلتم هم همون روز زدم شارژ و وقتی این اتفاق افتاد دوباره به شارژ زدم. اگه میشه علت این مشکل رو بگین.مرسی

  23. سلام
    تبلت من ایسوز هست
    جای شارژش خراب شده
    یعنی اونجایی که شارژر رو میزنیم
    حتما باید تعویض کنمش؟
    هزینش حدودا چقدر میشه؟؟؟؟؟؟
    لطفا زود بگید
    لطفا
    ممنون

  24. حمیدضا اکبرزاده

    تبلت من به خوبی کار می کرد ولی وقتی رم گوشی دوستمو زدم بهش و رم خودمم هم دادم اون رو گوشیش زد دیگه نه مال من رم اونو خوند و نه مال اون بازم گار می کرد ولی وقتی رم خودم رو وارد گوشی کردم رم خودم رو هم نخوند شروع مجدد زدم که دیگه اونجایی که لوگوی برند میاد همونجا هنگ کرده الان حدود ۵ ساعته اینجوریه لامصب شارژشم تموم نمی شه . چی گار کنم(باتریش پلمپه تبلت هواوی مدیا پد ۷ یوث ۲)

    1. باعرض سلام من یه گوشی اچ تی سی ای ۹پلاس دوسیم دارم یکماه که دستم بود یه روززنگ خورد وصدای زنگش به صورت ممتد وحالت جیغ مانندشد وصفحشم کارنمیکرد خاموشش کردم بعدکه روشنش کردم حالت عادی پیدا کردتابه چندهفته بعددیدم به حالت استندبای میره دکمه پاوررومیزدم صفحه بالا نمیومدحتمابایدخاموشش میکردم بعدروشن میکردم ریست فکتوری کردم یه شب تاصبح هم توشارژ زدم البته بعدازچندروزش خودبخوددرست شد یکماهی خوب بود تا دوباره همین حالت پیش اومد براش بازهم بعدچندروز وطی چندین بارریست کردن دوباره. کارکرد دوباره ه بعداز دوهفته همینطورشد ودیگه درست نشد بردم تعمیرگاه گفتن نرم افزاریه بعدازکلی کارکردن روی نرم افزار ورام عوض کردن بازم درست نشد گفتن سخت افزارفرستادن تهران گفتن ازمنبع تغذیه هست اونم عوض کردن ولی جواب نگرفته توی منوی امتحان کردن سنسورای بالای صفحه نمایش که مربوط به چراغ سبزچشمک زنش هست اخطارfaildمیده درضمن چرخش صفحه هم نداره چراغ سبزمربوط بهروشن بودن گوشی هم کارنمیکنه میگن ممکنه مال ال سی دیش باشه با توجه به توضیحات نظرشما چیه

  25. سلام.تبلت من asus هست.قبلا ی بار ضربه خورده بود و روشن نمیشد و هی علامت باتری رو نشون میداد (هم پر و هم خالی)تعمییر کردیم گفتن نباید شارژش زیر ۱۵برسه.اما امروز دوباره ضربه دید و روشن نشد.باتریش هم پر بود.الانم روشن نمیشه و بازم علامت باتری رو نشون میده.میزنم به لپ تاپ علامت پر رو نشون میده میزنم به شارژ باتری خالی رو نشون میده

  26. سلام تبلت من گلکسی نوته ولی دقیقا موقع روشن کردن وقتی ارم سامسونگ میاد دیگه روشن نمیشه فلش هم کردم درست نشده.لطفا اگه کسی میتونه راهنماییم کنه ممنون selfiie98@gmail.com

  27. سلام من گوشیمو ریست کردم خاموش شد دیگه روشن نمیشه دکمه پاور میرنم اسم گوشی میاد در حال بالا اومدن ولی دیگه جلوتر نمیره فقط همین نشون میده هر کاری کردم نمیشه بوت ریکاوری بوت فکتوری هیچی نمیاد همه روش امتحان کردم نمیاد بوت مدل گوشیم هووای پی۷ هست

  28. یکی که گوشیش خراب شده

    سلام گوشیه من سامسونگه دیروز بعد از ظهر داشتم اهنگ گوش میدادم هی گوشیم روشن خاموش میشد منم گفتم حتما برای اینکه دارم از تلگرام گوش میدمه ولی امروز اومدم روشنش کردم روشن نمیشد مجبور شدم بزنمش به شارژ وقتی زدمش به شارژ عکس باتریه اومد که درحاله شارژه منم گفتم خوب وایسم کامل بشه وقتی کامل شد دوباره دکمه روشن و خاموششو زدم ولی دیدم‌روشن نمیشه توجه داشته باشین که تو این چند روز اخیرم هی خودکار روشن میشد هی خودکار خاموش میشد
    لطفا کمکم کنین

  29. سلام
    گوششی من Sony Xperia Z3 plus هستش. گوشیم رو میزنم به شارژ صفحه روشن میشه بعد مینویسه ۰% /در حال شارژ/ ولی بعد از چند ساعت میام میبینم هنوزم شارژم ۰%
    با شارژر های دیگه ایم امتحان کردم ولی نشد
    لطفا کمکم کنید

  30. سلام پیشاپیش عید نیمه شعبان بر شما مبارک
    یه سوال داشتم امروز اومدم رو تبلتم ویندوز ده بریزم مجبور بودم از بایوس بوت رو روی یو اس بی فلش قرار بدم شیطونی کردم چند جای دیگه مربوط به تاچ و ال سی دی رو هم دست زدم تغییرات رو ذخیره و ریست کردم الان هیچ گونه آثار حیاتی تبلتم نداره باطری رو جدا کردم کله اتصلالات رو برای یه مدت نیم ساعته جدا کرد نشد که نشد انگار سالهاست از کار افتاده مدلشم اینه mid702w تاچ میت
    ممنون میشم راهنماییم کنی و بگی چطور میشه بایوسش رو ریست کنم
    یا حق …

  31. سلام من تبلت لنوو A3300 دارم صبح که از شارژ دراوردم با تبلت ک چن ثانیه کار کردم دیدم خیلی کنده و هنگ میکنه دوبار خاموش روشن شد و کلا خاموش شد.روشنم نمیشه گفتم از شما بپرسم ک چ کنم.کلی فایل توش دارم ک لازم دارم و حیاتیه.من چ کار کنم؟؟

  32. سلام خواهش میکنم جواب منوبدین من قبلای گوشی اس فور دارم قبلا خاموشش کردم هرکاری کردم روشن نشد ارم اس۴میومد اما روشن نشدبردم تمیرگاه گفت برنامه هاش پریده ۲۰۰هزارتومن خرجش کردم درست شد بعد از یک ماه اومدم فرمتش کنم اندرویدموبزنم بره ۵بازنشانیو زدم خاموش شدارم سامسونگ اومد خیلی طول کشید زدمش توشارژخوابیدم فردا پاشودم دیدم همون حالته هنوز روشت نشده گوشیمم داق کرده بود داشت میسوخت بردمش تمیرگاه فلشش کرد گف مثل اون دفه شده اعضابم خیلی بهم ریخت لطفا کمکم کنید

  33. عبدالعظیم دژدار

    سلام گوشی من هواوی مدل M 701 است روشن می شود اما بالا نمیاد لطفا راهنمایی فرمایند

  34. من امروز که اومدم چند دقیقه با تبلتم کار کردم بعد دیدم هنگ کرد.بعد اینکه یک بار خاموش کردم دیدم دیگه روشن نمیشه

  35. سلام من تبلت هو اوی را با کابل وصل کردم به کامپیوتر اما تا وصل کردم بلافاصله تبلتم خاموش شد کابل هم داغ کرد میشه جواب بدید که چیکار کنم

      1. منم داشتم با galaxy s6 کار میکردم یهو خاموش شد شارژ هم داشت …دیگه هم روشن نشد تا …
        وقتی زدم شارژ شروع کرد شارژ کنه و روشنش کردم خیلی عادی شروع به کار کرد
        ولی هر وقت حدودو نیم ساعت باهاش کار میکنم ناگهان خاموش میشه
        باید چیکار کنم ؟
        کمکم کنید

  36. سلام.من گوشی اس 6 دارم اصلا ضربه هم نخورده.اما یهو خاموش شد و به شارژ هم زدم روشن نمیشه.. چیکار کنم؟؟

  37. گوشی من گلکسی a5 هستش که مدتیه حافظش پر شده بود و امروز ناگهانی هنگ کرد و تا خواستم خاموش کنم ارور پروسسور نات ریسپوندینگ و بع از اون صفحه خاموش شد و دیگه روشن نشد اما وقتی به گوشی زنگ میزنم بوق میخوره اما نه تاچ روشن میشه نه ویبره میده. به باطریش هم دسترسی ندارم. جان مادرتون کمکم کنید تمام زندگیم توشه

  38. سلام من گوشیم گلکسی ای 5 هس .گوشیم ریبوت کردم بعد روی ارم اندروید موند ولی چون زیاد شارژ نداشت زودخاموش شد الان هرچی میزنمش تو شارژ فقط ی باتری تو خالی میاد و هرکاری میکنم روشن نمیشه
    چیکاااار کنم تورو خدا جواب بدین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH