هنگامی که گوشی یا تبلت‌های اندرویدی روشن نمی‌شوند چه باید کرد؟

650x300xandroid-wont-turn-on.jpg.pagespeed.ic.swdsWSzjG2برای روشن کردن تبلت یا گوشی هوشمند اندرویدی خود به راحتی دکمه پاور را فشار می‌دهید. اما اگر دکمه یاد شده کار نکرد، بدان معنا نیست که دستگاه شما صرفا خراب شده شده است و راه‌هایی برای برگرداندن آن به حالت اولیه وجود ندارد!

چنین مشکلی همچنین امکان دارد به دلیل ضربه‌های سخت‌افزاری باشد. روشن نشدن تبلت یا گوشی هوشمند شما امکان دارد به دلیل شکسته شدن آن باشد. اما اگر مشکل در چنین حالتی نرم افزاری باشد، با انجام چند مرحله می‌توانید آن را رفع کنید.

گوشی یا تبلت خود را برای چند دقیقه شارژ کنید

اگر باتری دستگاه اندرویدی شما خالی شده باشد، هنگامی که آن را روشن نمایید، اغلب نشانگر باتری را به صورت توخالی بر روی صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد. اما اگر باتری به طور کلی تخلیه شده باشد، هنگامی که بخواهید گوشی یا تبلت را روشن کنید، هیچ پاسخی نداده و حالت یاد شده را مشاهده نخواهید کرد.

برای رفع چنین مشکلی، کافیست گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به یک شارژر دیواری متصل کرده و اجازه دهید تا چند دقیقه‌ای را شارژ شود. در این شرایط نباید به محض اتصال دستگاه به شارژر اقدام به روشن کردن آن نمایید و همانطور که گفتیم، ابتدا باید چند دقیقه (حدود 50 دقیقه) صبر کنید تا باتری دستگاه کمی شارژ شود. اگر مشکل خالی شدن کامل باتری بوده باشد، حالا دیگر رفع شده و دستگاه مانند همیشه روشن خواهد شد.

اگر پس از انجام اینکار باز هم دستگاه شما روشن نشد، از کابل یا شارژر دیگری نیز برای شارژر کردن آن استفاده کنید. در بسیاری از مواقع امکان دارد کابل یا خود شارژر گوشی و یا تبلت، قطع شده باشد و عملیات انتقال نیرو را بدرستی انجام ندهد.

650x434xandroid-charge.jpg.pagespeed.ic.D8uK0k5elpدکمه پاور گوشی یا تبلت را فشار داده و نگه دارید

مانند سایر سیستم عامل‌ها، اندروید نیز گاهی اوقات به حالت فریز سخت درآمده و دیر پاسخ می‌دهد. اگر اندروید به طور کامل فریز شود، ممکن است دستگاه شما روشن شود اما صفحه نمایش هیچ چیز را نشان نمی‌دهد، زیرا سیستم عامل فریز شده و به فشار دکمه‌ها پاسخی نمی‌دهد.

در این موقع برای رفع حالت فریز، باید یک ریست اساسی انجام دهید که اینکار به چرخه پاور نیز شهرت دارد. انجام این عمل باعث می‌گردد تا گوشی یا تبلت به طور کامل از منبع تغذیه بی‌بهره شده و اجبارا خاموش شود و سپس مجددا بوت گردد.

در یک تلفن‌هوشمند یا تبلت اندرویدی، که از باتری قابل تعویض بهره می‌برد، می‌توانید با خارج نمودن باتری و جا زدن آن پس از ۱۰ ثانیه، دستگاه را روشن کنید.

اما در اغلب تبلت‌ها یا گوشی‌های مدرن امروزی که امکان دسترسی به باتری در آن‌ها وجود ندارد، باید دکمه پاور را فشرده و برای مدتی نگه دارید تا عملیات خاموش شدن کامل و روشن شدن مجدد صورت پذیرد. البته لازم به ذکر است که در برخی دستگاه‌ها و یا برخی حالات خاص امکان دارد نیاز به نگه داشتن دکمه پاور برای مدت طولانی‌تری، مثلا ۲۰ یا ۳۰ یا حتی بیشتر باشد. اینکار سبب می‌شود تا انتقال نیرو از باتری به دستگاه کاملا قطع شده و سپس مجددا از ابتدا بوت شود. در چنین شرایطی مشکل فریز شدن به احتمال خیلی زیاد رفع خواهد شد.

650x433xandroid-hard-reset.jpg.pagespeed.ic.NtCRlTpLAWانجام ریست کارخانه‌ای از طریق بخش ریکاوری

در بعضی موارد، ممکن است گوشی یا تبلت شما فرآیند بوت شدن را آغاز کند، اما امکان دارد سیستم عامل اندروید کرش کرده یا بلافاصله به حالت فریز برود.

برای رفع این مشکل، می‌توان از منوی حالت ریکاوری اندروید استفاده کرد. در این بخش شما می‌توانید اقدام به انجام یک ریست کارخانه‌ای نمایید. اگر دستگاه شما پیش از قفل کردن یا پیش آمدن چنین مشکلاتی، بوت می‌شود، از حالت ریکاوری برای انجام یک ریست کارخانه‌ای می‌توانید بهره ببرید.

برای انجام اینکار، ابتدا باید تلفن‌هوشمند یا تبلت اندرویدی‌تان را به طور کامل خاموش کنید و سپس چند کلید مشخص را به طور همزمان فشار داده و نگه دارید تا دستگاه روشن شود. دکمه‌هایی که برای روشن کردن دستگاه در حالت ریکاوری باید بفشارید و نگه دارید، بر اساس نوع دستگاه شما ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. برای اینکه بدانید دقیقا کدام دکمه‌ها برای دستگاه شما مورد نیاز هستند، نام دستگاه خود را به همراه عبارت Recovery Mode در گوگل یا موتور جستجوی دیگری، وارد کنید و سپس بر اساس نیازتان پاسخ را خواهید یافت. برای مثال، در مورد تلفن هوشمند گلکسی اس ۶ باید دکمه‌های پاور، هوم و کم کردن صدا را به روشی که گفته شد همزمان فشار دهید و نگه دارید.

ximg_55500d17457d2.png.pagespeed.ic.Vl6rIFpsUMفریم‌ور دستگاه خود را بازگردانی کنید

اگر نرم‌افزار دستگاه خراب شود، انجام ریست کارخانه‌ای ممکن است گاهی اوقات مشکل را حل نکند. در این حالت می‌توانید سیستم‌عامل مخصوص دستگاه خود را از طریق فایل ایمیجی که توسط کارخانه‌ سازنده ارائه می‌شود، بازگردانی کنید. برای مثال چنین مشکلی گاها در هنگام نصب رام‌های سفارشی یا انجام تغییرات سطح پایین رخ می‌دهد.

بر اساس نوع دستگاه شما و سازنده آن، انجام این کار امکان دارد کمی سخت باشد. مثلا گوگل فایل ایمیج فریم‌ور دستگاه‌های تولیدی خود را ارائه می‌دهد که نصب آن‌ها بسیار آسان است و کاربران این عمل را به صورت دستی انجام می‌دهند. برای دیگر دستگاه‌ها، باید باز هم دست به دامان موتور جستجوی گوگل شوید و نام دستگاه خود را به همراه عبارت reinstall frimware جستجو نمایید تا بتوانید دستورالعمل دقیق مربوط به گوشی یا تبلت خود را بیابید. اگر کمی خوش‌شانس باشید، سازنده دستگاه مورد استفاده شما، روش درست انجام اینکار را در دسترس قرار داده است.

ximg_55500d6159fe1.png.pagespeed.ic.vD5Lws802Nاندروید همچنین دارای حالتی مخفی بنام safe mode است که می‌توانید دستگاه را به این حالت هم بوت کنید. این حالت شبیه به حالت Safe mode ویندوز کار می‌کند. در حالت یاد شده، اندروید نرم افزارهای شخص ثالث را بارگزاری نمی‌کند و فقط نرم افزارهای سیستمی هستند که اجرا می‌شوند.

در برخی دیگر از دستگاه‌ها، شما فقط می‌توانید ذر حالتی که دستگاه در حال اجراست به بخش Safe Mode بروید. اما دستگاه‌هایی هم هستند که با فشار دادن چند دکمه خاص، می‌توان آن‌ها را در حالت Safe Mode بوت کرد. برای انجام اینکار نیز مجددا نام دستگاه خود را به همراه عبارت safe mode در گوگل جستجو نمایید. این حالت تنها زمانی کار می‌کند که اپلیکیشن‌های شخص ثالث نصب شده در گوشی یا تبلت باعث فریز شدن دستگاه پس از بوت شده باشند. البته چنین شرایطی به طور معمول نباید رخ دهد، اما امکان وقوع آن در پاره‌ای از اوقات وجود دارد.

450 در مورد “هنگامی که گوشی یا تبلت‌های اندرویدی روشن نمی‌شوند چه باید کرد؟”

  1. سلام من گوشیم مدل اس ۶ اج هست توی آب افتادبرای مدت چند ثانیه ..الان خشک شده میزنم شارژ ،شارژ میشه ولی وقتی روشنش میکنم تو صفحه لوگو سامسونگ میمونه بعد خاموش میشه و چراغ آبی روشن میشه ..ریکاوری و ریبوت هم زدم باز تغییری نکرد ….ترو خدا کمکم کنید …..

  2. سلام من گوشی htc one v دارم موقعی که دکمه پاور رو میگیرم چند بار به لرزش میاد و روشن هم نمیشه .
    میشه بگید چکار کنم؟

  3. سلام .گلکسی اس ۲ دارم.خاموش شده .دکمه پاورو که میزنم روشن میشه ولی اندروید بالا نمیاره یعنی اولین چیز که نوشته سامسونگ یه نور آبی هم دورش میچرخه میاد و همین عمل هی تکرار میشه .چیش شده؟

  4. سلام من مدل گوشیم Samsung Galaxy A3 2016 هستش زده بودمش به شارژ داغ اومده بود از شارژ کشیدم خنک شود دوباره زدمش فرداش دیدم خاموش شوده روشن نمیشه روشن میکردم تا Samsung میومد داخل نمیرفت خواستم Restدستی کنمerror داد بعد دیدم نمیشه زدم به شارژ واسه ۱۰ دقیقه زده بود ۰% شارژ بعدش خاموش شود الان نه گوشی روشن میشه نه شارژ میگره خواهشان اگه راهی بلدین کمکم کنین

    1. من خودم این گوشی رو دارم. اولا باطریش زود داغ میکنه . دوما به احتمال زیاد آی سی شارژش سوخته

  5. سلام من تبلتم ایسوس فون پد هستش روشن میشه هااااااااا ولی صفحش بالا نمیاد قبلش هم صفحش خاموش روشن میشد الان دیگه کلا کار نمیکنه فقط فداش و لرزشش میاد چیکار کنم؟

  6. سلام من امروز گوشیم یه دفه هنگ کرد خاموش کردم بعد با کلی دردسر روشن شد دوباره شارژم تموم شد خاموش شد به زور روشنش کردم چن بار باتری در اوردم و.. بعد زدم برگرده تنظیم کارخونه اما نه تنها برنگردوند دیگه صفحش بالا نمیاد فقط اسم گوشیم میاد و دیگه هیچ چیکار کنم؟

  7. سلام به خدمت شما دوستان گلم اقاببخشید یه گوشی هاواویy635دارم دستم بود یه هو خاموش شد و اصلا روشن نشد وقتی پاور رو میزنی فقط ارم شرکت میاد و دوباره خاموش میشه اصلا هم با اون دکمه های ولوم نمیاد بالا ازتون درخواست دارم کمکم کنید خواهش میکنم به نظر شما ایا بورد گوشی سوخته یا اطلاعاتش پریده تو رو خدا رسیدگی کنیدایدی تلگرامم@hajikermanshaj

  8. سلام گوشی من htc626 هستش گوشیم شارژش تموم شد زدم به شارژ از شب تا صبح موندش صبح هرکاری کردم روشن نشد تا بالخره ولوم بالا رو با پاور دوتاشو باهم نگه داشتم به مدت یک دقیقه بعدش روشن شد

    1. سلام گوشی منم شبیه گوشیه شما این اتفاق واسش افتاد کهhtc816ولی کاری که شما انجام دادین رو انجام دادم درست نشد:/

  9. من گوشیم هنگ کرد بعدش خاموش کردمش و دیگه روشن نمیشه رو صفحه اولش گیر میکنه با فلش کردن هم درست نشد
    و اینکه وقتی گوشی رو میزنم شارژ علامت وصل شدن به شارژر میاد ولی نشون نمیده ک گوشی شارژ میشه ولی در واقعیت باتری شارژ شده و پر هستش باتریش رو روی گوشی دیگه ای امتحان کردم.
    لطفا اگه کسی در مورد رفع این مشکل اطلاعاتی داره کمکم کنه.ممنون

  10. من تبلتم دکمه خاموش روشنش خراب شده وقتی خاموش میشه بعد که می خوام روشن کنم هرچی میزنم روشن نمیشه که رمزم رو بزنم تبلتم لنوو است چیکار کنم میشه کمکم کنید

  11. سلام من تبلت ایسوس فون پد۷ دارم . وقتی دکمه روشن رو میزنم روشن میکنه ولی وقتی ارم شرکت رو میاره دیگه نمیره ۲ یا ۳ ساعت همینطور میمونه بعد خاموش میشه کمکم کنید تورو خدا

  12. سلام.من گوشیمو زدم تنظیمات کارخانه بعد که ری استارت شد دیگه روشن نشد حالا که میزنم شارژ نشانگر شارژش فقط علامت میده اگه باتریش هم داخل دستگاه نباشه و توی شارژباشه هم علامت میده سریع بگید مشکلش چیه ممنون میشم.

  13. سلام من دیشب گوشیم روشن بود و کار میکرد اما الان بعد پنج ساعت که رفتم سراغش به هیچ عنوان روشن نمیشه. زدم به شارژر اما بازم روشن نمیشه.
    نورو خدا کمکم کنید. ممنون میشم ازتون.
    گوشیم گلکسی گرند۲ هستش.

  14. سلام من اندروید گوشی رو آپدیت کردم بعد الان گوشیم رو روشن می کنم فقط آرم سامسونگ می آد سامسونگ G۷

  15. سلام من یه تبلت دارم که روشن نمیشه اسمش لینوو دکمه پاورم هم خراب شده هر چی میزنم شارژ صفحه اصلی را نمیاره که شارژو نشان بده منتظر جواب خوبتونم با تشکر

  16. سلام، گوشی من هم j7 و همون مشکل دوستان یعنی بوت نشدن سیستم عامل را دارم. سوالی که داشتم اینه که برای Reboot system nowانچام بشه چقدر زمان لازمه؟ ممنون میشم اگر سریعتر جواب بدید چون به شدت به موبایلم احتیاج دارم.

    1. به سرعت به زمانیکه خریدیش برمیگرده چون حالت رباته اما فرق ریسا فکتوری اینکه فقط سیستمو به حالت اول برمیگردونه

  17. ابوالفضل نصيري

    تبلت من هواوی است و من به مدت ۶۰ دقیقه روی شارژ گذاشتم ولی هیژ عکس العملی نشان نداد

  18. با سلام من گوشیم Alcatel one touch idel X6040 هستش خاموش شده روشن نمیشه کمک کنید لطفا خودم که فکر میکنم جایی ارتباطش قطع شده شارژ نمیشه باتری ولی نمیدونم اصلا کجا درست میکنن لوازمش چابهار گیر نمیاد کسی هم سر در نمیاره

  19. سلام . من یه گوشیه نو از برند ایسوس و مدل دلوکس۲ خریدم یه ۲ روز باهاش کار کردم هیچ مشکلی نداشت وقتی برا عوض کردن سیمکارت خاموشش کردم هر چی دکمه پاور رو میگیرم گوشیم روشن میشه اما هنوز لوگوی شرکت کامل بالا نیومده دوباره خاموش میشه ؟؟؟؟؟ ممنون میشم اگر بزرگوارانه راهنماییم کنید

  20. سلام من اندروید گوشی رو آپدیت کردم بعد الان گوشیم رو روشن می کنم فقط آرم سامسونگ می آد سامسونگ G7

  21. ااقا سلام . من گوشیم جی ۳ هست.میخواستم برم حالت ریکاوری گوشی یه اندروید بزنم . ولی وقتی رفتم حالت ریکاوری گوشی خاموش شد و هیچ علامتی از خودش نشون نداد.انگار کاملا مرده .ممنون میشم کمک کنین.تشکر

  22. باسلام.من تبلت سامسونگ گلکسی Tab sدارم که ۱۰ونیم اینچه.ولی من هر کاری میکنم روشن نمیشه. ینی من قبل از اینکه این اتفاق بیوفته.رو صفحه دیدم که نوشته((دستگاه شما باید بازیابی شود))من هم OKرو زدم ولی بعدش دیگه اصلا روشن نشد. 🙁
    نمیدونم چرا.تگر راهکاری میدونید لطفا کمکم کنید.

  23. سلام خسته نباشین.سایتتون عالیه.
    من گوشیم مدلش j700f هستش با اندروید ۵.۱.۱.من یه رام اندروید۶.۰.۱ با مشخصات گوشیم دانلود و نصب کردم.بعدش ریست فکتوری هم زدم. حالا وقتی گوشیمو روشن میکم توی لوگوی سامسونگ گیر میکنه اصلا روشن نمیشه.درضمن به صفحه ی دانلودینگ هم میره.توروخدا کمکم کنین بدجوری گیر کردم

    1. با عرض سلام
      شما کلیدهای ترکیبی را بگیرید به حالت ریست فکتوری یا همون محیط ریکاوری بروید گزینه اولی reboot system now را بزنید .اگر مشکل حل نشد گزینه wipe deta/factory reset را بزنید برای بالا آمدن گوشی کمی باید صبور باشید .به احتمال زیاد گوشی بالا میاد.
      اصلا برا گوشیتون مشکلی پیش نیومده نگران نباشید . اگر احیانا بالا نیومد آخرین گزینه را امتحان کنید .من دو تا گوشی جی ۷ رو که همین مشکل رو داشتین با همین روش بالا آوردم

      1. من گوشیم جی ۷ هست همین کار رو کردم صفحه بالا اومد ولی برای تنظیمات ایمیل گوگل میخواد که هرچی میزنم قبول نمیکنه.چکار باید بکنم؟

      2. سلام ببخشید من گوشیم جی سون هست بعد از ابدیت روشن نمیشه یعنی روی سامسونگش مونده تورو خدا بگید چکار کنم؟

  24. سلام من لنوو تب ۲دارم تبلتم خود ب خود خاموش میشه ودیگ روشن نمیشه چون نسبت ب پولم واسم تبلت گزینه خوبی بود خریدم،بردمش هم تعمیرگاه اما نگفت مشکلش چیه فقط روشنش کرد ودادش بهم تاره کارت گارانتی هم داره ک هیچ جام ب کار نمیاد _نمیدونم بخدا خیلی آدمو عصبی میکنه راستی سه ماه خریدمش ممنون اگه جواب بدین

    1. باید ببری به یه تعمیرکار کی اگه ال سی دی سالم داره بزنه روش اطلاعاتتو ورداری بعد ال سی دی خودشو ورداره

  25. سلام تو رو خدا کمکم کنید گوشیم گلکسی اس۶ ادج هستش زدم شارژ رفتم ۲۰ دقیقه دیگه اومدم گوشی به طور کامل از کار افتاد هر کاری کردم روشن ریکاوری و ادین مود هم نرفت میزنم شارژ گوشی داغ میشه ولی هیچیش کار نمیکنه مشکل از کجاست

    1. سلام من تبلتم گلکسی تب۳ هستش
      من تبلتم خاموش شد و دیگه روشن نشد
      میزنم تو شارژ دستگاه داغ میکنه ولی روشن نمیشه
      همه این کاراهم امتحان کردم
      لطفا جواب رو به ای دی تلگرام*@mahdi_1381_nj
      بگید.?

  26. با سلام گوشی گلکسی s3 mini دارم خورد زمین بعدش دکمه پاورش غیر فعال شد و خاموش شد حالا هر چی میکنم روشن نمیشه تروخدا کمکم کنید درس بشه ممنون

  27. سلام من گوشی سامسونگ a8دارم که. خاستم بروزرسانی سیستم عامل را انجام دهم که اینترنتم قطع شد،بعدگوشیموخاموش کردم و سیمکارت را تعویض کردم . که اینبارهرکاری کردم گوشی روشن نشد
    دکمه های همزمان راگرفتم و گوشی را ریست کردم اما بازم روشن نشد. فقط چراغ صفحه روشن و خاموش میشود.چیکار بایدبکنم تا درست بشه ?? لطفا پاسختون رو به ایمیلم بفرستین ممنون
    alikermanshahi24@gmail.com

  28. با سلام .دوستان .من یه هوایی ۶۱۰ سری اولی که امد تو بازار دارم واقعا ازش راضیم .حدود سه سال و اندی دستم بود و هر برنامه ایی بگید اجرا میکرد تا دیشب که شروع کرد به روشن و خاموش کردن میومد بالا بعد از چند دقیقه ریستارت میکرد .گذاشتمش کنار تا امروز که دیگه کلا خاموش شد .هیچ دکمه ایش کار نمیکنه ….
    بحث قیمت و اینا نیست ولی میشه اگه کسی رباهی میدونه بگهکه چجوری میشه درستش کرد .فکر کنم هاردش پریده باشه ولی اینکه هیچ کلیدی کار نمیکنه و عکس العملی نشون نمیده برام عجیب شده من خودم تعمیر کارم ولی تا حالا با همچین موردی برخورد نکرده بودم.ممنون

  29. سلام خسته نباشید من سامسونگ ۷s sdgeدارم صفحه روقفل کردم دیگه روشن نمیشه اون بالاهم چراغه آبی هی چشمک میزنه خواهشن کمک کنین =(

  30. سلام….گوشی سامسونگ گلکسی گرند پرایم دارم……..دستگاه درحال بروزرسانی نسخه اندروید بود که خاموش شد و دیگه روشن نشد میخواستم بدونم خودم میتونم کاری انجام بدم که درست شه(به جز موارد ذکر شده در سایت]

  31. سلام .تبلت گلکسی تب اس من روشن نمیشه.مث هرشب زدمش تو شارژ صبح به هیچ عنوان روشن نشد.چیکار کنم عایا ؟

  32. سلااام خسته نباشید خیلی خیلی عجله دارم اگر لطف کنید پاسخ بدید واقعا لطف کردید ب من…گوشی من هواوی جی ۷۳۰ هست در حال استفاده و‌کار با گوشی بودم که صغحه رفت سیاه شد و چیزی نشون داده نشد ینی هنگ گرد…باطری رو خارج کردم مجدد قرار دادم اصلا روشن نمیشه…حتی ویبره هم نمیخوره آرم هواوی هم بالا نمیاد…کلا دکمه پاور میزنم اتفاقی نمیفته میشه بگین مشکل چیه آیا حل میشه ؟؟ بسیار ممنونم
    شارژ هم داشت پر بود

  33. سلام وقت بخیر..ببخشید من یه گوشی سامسونگ گلکسیa5 2016 که ۴ماهه خریدم..امروز داشتم باهاش کار میکردم بعد گوشیو گذاشتم رفتم حدود نیم ساعت بعد اومدم دیدم گوشیم خاموشه و هرکاری کردم روشن نمیشه..لازم به ذکره که قبلش زدم به شارژ و هیچ ضربه ای هم نخورده..دوباره زدم به شارژ۱۵دقیقه ولی هیچ عکس العملی نداش بعدم بهش زنگ میزنم بوق میخوره ینی نمیگه خاموشه..کارای بالارو انجام دادم حالت ریکاوریش رو هم زدم ولی هیچی نمیاره..لطفا راهنماییم کنید?

  34. سلام حافظه ی گوشیم پرشده و روحالت قفل مونده ونمیتونم قفلشو بازکنم حتی به کامپیوترهم وصل نمیشه باید چیکارکنم؟نمیخوام اطلاعاتم پاک بشه گوشیم سامسونگه

  35. سلام
    من یه تبلت سامسونگ دارم دیروز پنج درصد شارژ داشت زدم بعد خاموش کردم رفتم بعد چند دقیقه که خواستم روشن کنم هیچ روشن نمیشد و همینطور یه روزه خاموش چیکار کنم؟؟؟؟؟

  36. سلام من گوشیم سامسونگه الان خاموش شده اولش فک کردم شارژش تموم شده وقتی زدم به شارژ اخطار اومد منم سریع از شارژ گرفتم
    وقتی قاب گوشی رو باز کردم همه عرق کرده بود یعنی باتری و قاب گوشی اینا همه خیس بود
    من خشکش کردم و باتری رو انداخنم ولی روشن نمیشه تو رو خدا بهم بگید چکار کنم خیلی نگرانم…

  37. دانيال ذرت

    سلام من گوشیم سامسونگ گلکسی اس ٧ ایج هست موبایلم وقتی خاموش شد دیگه روشن نمیشه به شارژ هم زدم اما فرقی نکرد و یه چراغ چشمک زن قرمز هم میزنه میتونید کمک کنید ؟؟؟؟

  38. سلام تبلتم گلگسی تب ای هست و الانم خاموش شده هرکاریم میکنم روشن نمیشه پشتشم پلمبه نمیشه باطریشو در آورد
    دکمه های پاور و ولوم زیاد رو گرفتم بازم روشن نمیشه

    چیکار کنم ?

  39. سلام من تبلت ایسوس اندرویدم وقتی روشن میشه سفحش صفحش کامل سفید میشه و بالا نمیاد نمیدونم چرا/ قبلا بعد این اتفاق با خاموش و روشن کردن درست میشد ولی الان دیگه اصن اون صفحه سفیده نمیره فک کنم ویروسی شده بدم ئدست کنن میفهمن چ ویروسیه ار کجا اومده؟

  40. سلام من یک گوشی سامسونگ گلگسی اس۳ مینی GT-18200دارم گوشیم خاموش شده و روشن هم نمیشه چیکار باید انجام بدم؟

  41. سلام،خسته نباشید.. من گوشیم هواوی میت ۷هست،یک ساله دارم ازین گوشی استفاده میکنم هیچ مشکلی نداشته فقط چند روز پیش شب گذاشتمش رو حالت هواپیما صبح دیدم خاموشه و
    روشن نمیشه در صورتی که شارژ داشت بعد از چند مرتبه فشار دادن دکمه پاور روشن شد،دوباره صبح دیدم خاموشه زدمش تو شارژ دیدم ج نداد چند بار دکمه پاورو فشار دادم تا روشن شد
    در صورتی که شارژ داشت… فک میکنید مشکلش چیه؟ ج بدید ممنون میشم…

  42. من تبلتم سامسونگ نوت ۸ هست وقتی روشنش می کنم تا جایی که مدله دستگاه رو میاره بعد دوباره خاموش می شه دوباره تا جایی که مدل دستگاه رو میگه میاره بعد دوباره …
    چش شده؟

  43. سلام
    من تبلت سامسونگ گلگسی تب۴ دارم چند روز پیش داشتم از یک گوشی دیگه فیلم ارسال میکردم درحال ارسال فیلم خاموش شد، روشن کردم حدود۳۰-۴۰ثانیه روشن موند بعد خاموش شد چندین بار این کار رو کردم ولی همین طوری ۳۰-۴۰ثانیه روشن میمونه خاموش میشه باید چیکارش کنم ؟لطفا راهنمایی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH