تلفن‌هوشمند معرفی نشده ال‌جی Escape 2 در وب‌سایت AT&T نمایان شد

LG-Escape-2-User-Manual-appears-on-AT-ampTs-website.jpgتلفن هوشمند LG Escape 2 با شماره مدل H443 تاکنون به صورت رسمی توسط اپراتو AT&T معرفی نشده، اما حضور نام این دستگاه در وب‌سایت اپراتور یاد شده قابل توجه است. Escape 2 از صفحه نمایشی با اندازه 4.7 اینچ بهره می‌برد و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. مغز متفکر این دستگاه یک پردازنده‌ ۴ هسته‌ای است و نیز حافظه رم پردازشی آن یک گیگابایت در نظر گرفته شده. حافظه داخلی ذخیره سازی محصول یاد شده هم ۸ گیگابایت است. افرادی که نیاز به فضای داخلی ذخیره سازی بیشتری دارند، می‌توانند با استفاده از کارت حافظه جانبی microSD، تا ۳۲ گیگابایت دیگر نیز به ظرفیت آن اضافه نمایند. دوربین اصلی دستگاه از سنسوری ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و در جلو آن نیز دوربین دیگری برای ثبت عکس‌های سلفی و برقراری تماس‌های تصویری در نظر گرفته شده. به لطف وجود باتری ۲۱۰۰ میلی‌آمپری این گوشی که قابل تعویض هم هست، کاربران احتمالا نباید مشکل چندانی با شارژدهی آن داشته باشند. Escape 2 به طور پیش‌فرض سیستم عامل اندروید ۵ آبنبات چوبی را اجرا می‌کند.

lg-tگوشی مورد بحث با برخی از ویژگی‌های محبوب ال‌جی همراه خواهد بود. برخی از این امکانات QSlide و ویژگی‌های چندوظیفگی هستند، بنابراین شما می‌توانید به طور همزمان از دو اپلیکیشن در این دستگاه استفاده کرده و بین آن‌ها براحتی جابجا شوید. قابلیت KnockOn نیز به شما اجازه می‌دهد تا هنگام خاموش بودن صفحه نمایش، با تپ کردن بر روی آن، دستگاه را به حالت آماده بکار درآورید. همچنین با استفاده از ویژگی Knock Code می‌توانید بجای استفاده از رمزعبور یا الگو برای باز کردن قفل گوشی، از یک الگوی خاص تپ کردن بر روی نقاط مشخصی از صفحه نمایش بهره ببرید. +Quick Memo نیز این امکان را به شما می‌دهد تا در هنگام مکالمات صوتی خود، بتوانید یادداشت‌هایی را بنویسید و در نهایت قابلیت Gesture Shot به شما اجازه می‌دهد با تکان دادن دست خود، بتوانید عکس سلفی بگیرید.

دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا در تلفن هوشمند مورد اشاره نیز مانند G3 و G4 در پشت آن قرار گرفته‌اند. قیمت و تاریخ عرضه این گوشی هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH