ال‌جی G4 در هفته‌ جاری به طور رسمی عرضه می‌شود!

چند وقتی است که شایعاتی زیاد درباره تاریخ عرضه  ال‌جی G4 به گوش می‌رسد، از عرضه آن در 19 ژوئن تحت قرارداد با اپراتور مخابراتی WIND در کانادا گرفته تا عرضه در 2 ژوئن تحت قرارداد با واریزون در ایالات متحده! تا اینکه ال‌جی خودش رسما وارد عمل شد و به‌طور رسمی اعلام کرد که عرضه‌ جهانی G4  از هفته‌ جاری آغاز خواهد شد.lg-g4-featuredطبق اعلام رسمی کمپانی ال‌جی، عرضه جهانی G4 ابتدا در هنگ کنگ و سپس در کشورهای ترکیه، روسیه و سنگاپور صورت می‌گیرد. از آن‌جا که انتظار می‌رود که G4 در اروپا و آمریکا فروش خوبی داشته باشد، ال‌جی بعد از کشورهایی که نام بردیم، در اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی و آسیا میانه G4 را عرضه خواهد کرد. همچنین این کمپانی اعلام کرده است که با 180 اپراتور مخابراتی برای عرضه این گوشی به توافق نهایی دست پیدا کرده است.

اما این موضوع را نیز باید گفت که G4 در شش رنگ با بدنه چرم و سه رنگ با بدنه پلاستیکی (سفید، خاکستری و طلایی) روانه بازار خواهد شد و به خوبی می‌تواند به سلایق بسیاری از افراد پاسخ مثبت دهد؛ همچنین چون قاب پشتی قابل تعویض است، می‌شود رنگ آن را بعد از خرید نیز با پرداخت هزینه‌ای عوض کنید.

اما بد نیست به برخی از ویژگی‌های مهم این محصول نیز نگاهی بیندازیم:

مجهز بودن به فناوری Quick Charge 2.0 کوالکام، تراشه‌ 6 هسته‌ای اسنپدراگون 808 در کنار GPU آدرنو 418، پشتیبانی از شبکه LTE، دوربین 16 مگاپیکسلی در عقب با گشودگی دیافراگم  f/1.8 (با کمک این دوربین دیگر در مکان‌های تاریک نیز مشکلی نخواهید داشت!)، دوربین جلو 8 مگاپیکسلی و صفحه‌ نمایش 5.5 اینچی Quantom IPS که از سایر نمایشگرها بهینه‌تر بوده و 50 درصد کنتراست بهتر، 25 درصد روشنایی بیش‌تر و 20 درصد رنگ شاداب‌تری را به کاربر نشان می‌دهد.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا شما از خریدارن این گوشی در ایران خواهید بود؟

2 در مورد “ال‌جی G4 در هفته‌ جاری به طور رسمی عرضه می‌شود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH