تصویری جدید از اچ‌تی‌سی وان ME9 به بیرون درز کرد

کمپانی اچ‌تی‌سی چندی پیش پرچم‌دار جدید خود را با نام وان M9 معرفی کرد که محصولی تکراری اما دوست داشتنی بود و بعد از این اتفاق یک نسخه با صفحه نمایش بهتر و قابلیت‌های بیشتر نیز معرفی شد که وان +M9 نام داشت. هر دو محصول معرفی شدند و بعد از آن شایعاتی در خصوص یک نسخه جدید به پا خواستند. نسخه‌ای که گفته می‌شود وان ME9 نامیده خواهد شد و یک محصول با مشخصات شبیه به وان +M9 خواهد بود که شاسی فلزی اما قاب پشتی ساخته شده از پلی کربنات دارد. البته دوربین دوگانه نیز جای خود را در بخش پشتی به یک دوربین 20 مگاپیکسلی ساخت توشیبا داده است و دوربین سلفی دستگاه نیز 4 مگاپیکسلی با فناوری اولترا پیکسل خواهد بود.

HTC-One-ME9

گفته می‌شود که وان ME9 یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر QHD خواهد داشت که از اسپیکر‌های بوم ساند بهره می‌برد و دکمه خانه موجود در پایین دستگاه نیز میزبان سنسور اثر انگشت خواهد بود. این محصول با اندروید لالی‌پاپ (5.0) و رابط کاربری سنس 7.0 عرضه خواهد شد که گفته می‌شود پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده مدیاتک MT6795 انجام خواهد شد. 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز مشخصات ذخیره سازی این اسمارت فون هستند. انرژی مورد نیاز وان ME9 نیز توسط یک باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد.

گفته می‌شود این محصول در ماه ژولای (تیر-مرداد) در رنگ بندی‌های طلایی و خاکستری (ترکیبی) و طلایی با قیمت 565 دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH