آیا اچ‌تی‌سی تصمیم دارد محصولاتی با صفحه نمایش AMOLED تولید کند؟

با وجود اینکه در حال حاضر کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ و اپل بازار پرچم‌داران را به خود اختصاص داده‌اند و میان‌رده‌ها نیز توسط ال‌جی و موتورولا اشغال شده است اما در این میان همچنان جا برای محصولات با کیفیت اچ‌تی‌سی وجود دارد و اچ‌تی‌سی در حال حاضر پایین‌رده‌های بسیار خوبی را روانه بازار کرده است که می‌توان به دیزایر 320 در این میان اشاره کرد. سری دیزایر کمپانی اچ‌تی‌سی درست است که قیمتی بسیار پایین‌تر از پرچم‌دار این شرکت دارند اما در واقع می‌توانند کاربرد‌ها و قابلیت‌های بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار دهند.

HTC-Logo-HD-AH-9

بر اساس گزارشی که DigiTimes اخیرا منتشر کرده است، کمپانی Hehui Optoelectronics در حال همکاری با شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی است تا بتوانیم محصولاتی با صفحه نمایش آمولد را از سوی اچ‌تی‌سی شاهد باشیم. گفته می‌شود که اچ‌تی‌سی با همکاری این شرکت چینی قادر خواهد بود تا در نیمه دوم سال جاری اسمارت فون‌هایی با پنل آمولد روانه بازار سازد. کمپانی Hehui عمر زیادی ندارد و دولت چین و سرمایه گذارانی از شانگهای این شرکت را در سال 2006 تاسیس کردند. این کمپانی از اواخر سال گذشته عرضه پنل‌های آمولد را افزایش داده است و حال نیز تصمیم دارد تا محصولاتی رقابتی با سایر کمپانی‌ها در زمینه صفحه نمایش‌های OLED عرضه نماید.

در حال حاضر سامسونگ 90 درصد بازار آمولد‌ها را در اختیار دارد و محصولات سری گلکسی این شرکت اغلب از فناوری سوپر آمولد استفاده می‌کنند که شاید امسال نیز اچ‌تی‌سی بتواند در زمینه پایین‌رده‌ها محصولاتی با صفحه نمایش آمولد را عرضه کند. البته قابل چشم پوشی نیست که پنل IPS نیز یکی از بهترین‌هاست و محصولات بسیار زیادی از آن استفاده می‌کنند اما عمق زیاد رنگ مشکی و رنگ‌های غلیط چیزی است که کاربران را به سوی آمولد می‌کشد و اکنون نیز حضور اچ‌تی‌سی در این زمینه باعث خواهد شد که محصولاتی با قیمت پایین اما در مقابل با صفحه نمایشی عالی را شاهد باشیم.

1 در مورد “آیا اچ‌تی‌سی تصمیم دارد محصولاتی با صفحه نمایش AMOLED تولید کند؟”

  1. من خودم اچ تی سی دارم وعاشق و طرفدار این برند هستم ولی اگه اچ تی سی به سمت صفحه نمایش آمولد بره من دیگه نگاه هم به اچ تی سی نمیکنم چون آمولد تصاویر رو طبیعی نشون نمیده و خیلی تصاویر رو پررنگ و غیر واقعی نشون میده!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH