فوجی فیلم یک دوربین با لنز قابل تعویض معرفی کرد که X-T10 نامیده می‌شود!

کمپانی فوجی فیلم امروز یک دوربین جدید را معرفی کرده است که یکی از قابلیت‌های اصلی آن لنز قابل تعویضش است که یک سنسور 16.3 مگاپیکسلی با نام CMOS II نیز وظیفه اصلی این محصول را بر عهده دارد. این سنسور توانایی ویژه‌ای در فوکوس خودکار دارد و فوجی فیلم در این دوربین جدید از نسخه دوم پردازشگر تصویر EXR استفاده کرده است که سازگاری کاملی با لنز‌های fujinon دارد که می‌تواند خبر بسیار خوبی برای دوست داران telephoto zoom باشد.

fujifilm-x-t10

دوربین جدید فوجی فیلم که X-T10 نامیده می‌شود از فناوری اصلاح شده و جدید فوکوس خودکاری بهره می‌برد که این کمپانی هفته پیش آن را معرفی کرد و قابلیت‌های اصلی آن فوکوس مناسب در محیط‌های تاریکی و بر روی سوژه‌های متحرک است.

بدنه فوجی فیلم X-T10 حدود 800 دلار قیمت دارد و برای خرید یک کیت XC16-50 میلی متری نیز می‌بایست حدود 100 دلار هزینه کنید. این محصول بدنه زیبایی دارد و از آلومینیوم ساخته شده اما به نسبت وزن کمی دارد که در کنار سایز مناسبش باعث می‌شود دستگاه به خوبی در دست کاربر قرار گیرد. البته تمام این قابلیت‌ها در حالی هستند که لوازم جانبی در کنار آن عرضه نمی‌شود و کاربر می‌بایست به شخصه دست به کار شود. این کمپانی چندی پیش نیز پرچم‌دار سری X خود را با نام X-T1 معرفی کرده بود که در واقع محصولی که امروز با آن آشنا شدیم نسخه ارزان قیمت آن است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH