اپل از رقابت با سامسونگ در حوزه تلویزیون می‌ترسد!

apple-tv-tim-cook-4

بر خلاف اخبار و شایعات و حدسیاتی که زده می‌شد، طبق گزارش وال استریت ژورنال، انگار اپل قید ساختن تلویزیون را یک سال پیش زده است. دلایل زیادی برای این امر بیان شده است. بعد از یک دهه تحقیق و توسعه، انتظار می‌رفت که الان تلویزیون‌های اپل در بازار و در کنار دیگر رقبا خود نمایی می‌کردند، اما طبق گزارش‌ها، این شرکت بازار این حوزه را به قدری رقابتی می‌داند که توان وارد شدن به آن را فعلا در خود نمی‌بیند. رقابت در کنار غول‌هایی مثل سامسونگ فعلا برای اپل ممکن نیست.

شایعات تا به حال حرف‌های زیادی از تلویزیون‌های احتمالی شرکت زده‌اند. تلوزیون‌هایی با رزولوشن 4 برابر HDTV که 55 و 65 اینچی خواهند بود.

اما در آخر اپل متوجه شده که فعلا نمی‌تواند چیزی بسازد که بتواند در بازار غوغا کند. متاسفانه تا به حال این شرکت بزرگ در چند پروژه غیر معمول شکست خورده است. یکی از این پروژه‌ها یک قاب شیشه‌ای شفاف بود که از لیزر برای نمایش تصاویر تلویزیون روی دیوار استفاده می‌کرد. پروتوتایپ این ایده کیفیت خوبی نداشت و متاسفانه از نظر مصرف انرژی به هیچ عنوان کارا نبود.

البته نمی‌توان گفت که این شرکت به طور کل قید این حوزه را زده است. تا پایان امسال انتظار می‌رود که کنسول اپل تی وی جدید با طراحی و ریموت کنترل جدید وارد بازار شود. این شرکت به علاوه با کمک HBO مشغول ساخت یک سرویس نمایشی آنلاین است.

 

6 در مورد “اپل از رقابت با سامسونگ در حوزه تلویزیون می‌ترسد!”

  1. لطفا منبع خبر رو هم بفرمائید.
    به نظر میرسه تیتر و بعضی از جمله ها برداشت شخصی نویسنده بوده.

  2. نخیر از سامسونگ نمیترسه چون سامسونگ در کیفیت حرفی برای گفتن نداره پیش سونی و پاناسونیک و…. از این میترسه که هیچ ایده ای نداره ارائه بده. تنها کاری که میتونست انجام بده ساختن باریکترین تلوزیزون بود که سونی این ایده رو زودتر ارائه داد.

    1. بابا چی میگی خو نمیتونه بزنه چون سامسونگ و ال جی پیشرو بودن اپل فقط توی گوشی تبلت و مک بوک خوب ظاهر شده و میترسه شکست بخوره تو این کار بعدا الان تلویزیون جدید ال جی که کاغذ دیواری اسمشه و قطرش 1 میلرو چی میگی گرچه بهترین تلویزیون ها ماله ال جی

      1
      1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH