شارپ AQUOS Crystal 2 با نمایشگری بدون حاشیه روانه بازار می‌شود

پس از معرفی LG G2 تب کاهش حاشیه نمایشگر میان برخی کمپانی‌های تولیدکننده محصولات هوشمند بالا گرفت. اکثر کمپانی‌هایی که به این حوزه علاقه ویژه‌ای نشان دادند، تولیدکنندگان چینی همانند Meizu، هواوی و LeTV بودند. چندی پیش کمپانی Sharp یک تلفن هوشمند به نام AQUOS Crystal معرفی کرد که در قسمت بالا، چپ و راست نمایشگر تقریبا هیچ حاشیه‌ای از جنس بدنه گوشی وجود نداشت. اکنون نسخه دوم این گوشی به نام AQUOS Crystal 2 معرفی شده که در ادامه مشخصات آن را بررسی خواهیم کرد. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

c-aCrystal 2 نمایشگر بدون‌حاشیه را از نسخه پیشین به ارث برده و تغییر خاصی در این بخش ایجاد نشده است. این گوشی در قالب یک میان‌رده تولید خواهد شد که حضور پردازنده اسنپدراگون ۴۰۰ در دل این گوشی با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتزی نیز گواه این موضوع است. شتاب‌دهنده گرافیکی Adreno 306 و فضای رم ۲ گیگابایتی هم در انجام محاسبات به پردازنده میان‌رده Crystal 2 کمک شایانی می‌کنند.

دوربین اصلی این گوشی ۸ مگاپیکسل است و در جلوی آن نیز یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی قرار گرفته است. باتری ۲۰۳۰ میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از اتصالات پرسرعت ۴G LTE، بلوتوث نسخه ۴.۰، جی‌پی‌اس و NFC نیز از دیگر مشخصات Crystal 2 هستند.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این گوشی، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است که با توجه به طراحی منحصربفردی که دارد انتظار نمی‌رفت از چنین قابلیتی نیز پشتیبانی کند! با مشاهده حاشیه‌های بسیار ظریف بالای نمایشگر احتمالا این سوال در ذهن مخاطب ایجاد شود که دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی آن کجا قرار گرفته است؟ تنها قسمتی از جلوی گوشی که فضایی برای قرارگرفتن دوربین جلو دارد، پایین نمایشگر است که شارپ چاره‌ای جز قراردادن آن در این قسمت ندارد!

AQUOS Crystal 2 ضخامتی ۱۱ میلیمتری و ۱۵۴ گرم وزن دارد که در رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی روانه بازار خواهد شد.

 

2 در مورد “شارپ AQUOS Crystal 2 با نمایشگری بدون حاشیه روانه بازار می‌شود”

  1. ضخامت 11 میلی متر؟؟؟
    قشنگ هست اما اینکه سنسور ها و دوربین جلو زیر باشه قشنگ نیست و همیشه دستت روی سنسور ها و دوربینبعد بخوای سلفی بگیری باید گوشیو برعکس بگیری:)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH