آیا گوگل تصمیم دارد اپلیکیشنی برای ذخیره تصاویر در سرویس‌های ابری عرضه کند؟

روزانه میلیون‌ها تصویر در سرویس‌های ابری آنلاین ذخیره می‌شوند که می‌توان به فلیکر و فیس‌بوک اشاره کرد. اما شاید در این میان حرفی از سرویس گوگل با نام گوگل پلاس به میان نیاید. این در واقع دلیلی است که گفته می‌شود گوگل در حال کار بر روی یک ابزار تصویر است که به کاربران امکان ذخیره و به اشتراک گذاری تصاویر را می‌دهد و افراد از طریق آن قادر خواهند بود تا به سادگی تصاویر خود را در فیس‌بوک و توئیتر به اشتراک بگذارند.

google-logo

این ابزار تصویر جدید انتظار می‌رود که در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل با نام Google I/O که اواخر این ماه در شهر سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد، معرفی شود. سال گذشته گوگل حرف‌هایی در خصوص یک اپلیکیشن برای ذخیره سازی تصاویر در سرویس‌های ابری به میان آورد و اکنون گفته می‌شود که به زودی شاهد چنین ابزاری خواهیم بود.

البته گفتنی است که شبکه اجتماعی خود گوگل تحت عنوان گوگل پلاس نیز همانند فیس‌بوک و اینستاگرام دارای قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر است. گوگل در حال حاضر بزرگترین موتور جستجو جهان محسوب می‌شود و دوست دارد همانند فیس‌بوک در زمینه تصاویر نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. زیرا رقیبش (فیس‌بوک) در سال 2012 اینستاگرام را خریداری کرد و اکنون بیش از 300 میلیون کاربر دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH