سرویس MixRadio برای اندروید و iOS عرضه شد!

Nokia Music را به خاطر دارید؟ این سرویس در سال 2013 تغییر نام داد و تبدیل به نوکیا MixRadio شد که یک سال بعد، زمانی که کمپانی مایکروسافت نوکیا را خریداری کرد این سرویس نیز به Line Corporation فروخته شده، شاید برایتان جالب باشد که بدانید این کمپانی در زمینه سرویس‌های پیام رسان فعالیت می‌کند.

MixRadio-Android-iOS-01

از آن جایی که نوکیا اغلب در زمین ویندوز فون قدم می‌زد این سرویس را نیز برای این سیستم عامل توسعه داده بود و تا امروز نیز تنها کاربران ویندوز فون قادر به استفاده از آن بودند تا اینکه امروز این اپلیکیشن در اختیار کاربران اندروید و iOS نیز قرار گرفت. MixRadio یک سرویس استریم رایگان است که می‌توانید موسیقی‌های مختلفی را از خوانندگان مورد علاقه خود گوشی کنید و اقدام به شخصی سازی لیست پخش خود نمایید. در آرشیو این سرویس حدود 35 میلیون آهنگ وجود دارد و هزاران میکس نیز در آن قرار گرفته است که می‌تواند گوش دادن به آن‌ها لذت بخش باشد. البته موضوع دوست داشتنی این است که شما می‌توانید 4 میکس برتر را دانلود کنید تا به صورت آفلاین نیز بتوانید به آن‌ها گوش دهید.

MixRadio-for-Android

در حال حاضر این اپلیکیشن برای تمام نقاط جهان ارایه نشده است و در زیر می‌توانید لیست کشور‌هایی که قادر به استفاده از آن هستند را مشاهده کنید:

استرالیا، اتریش، برزیل، کانادا، چین، فنلاند، فرانسه، آلمان، هند، اندونزی، ایرلند، ایتالیا، مالزی، مکزیک، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، روسیه، عربستان صعودی، سنگاپور، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سودان، سوئیس، تایلند، ترکیه، امارات متحده عربی، انگلستان، آمریکا و ویتنام.

همان طور که مشاهده کردید این اپلیکیشن به صورت رسمی در اختیار کاربران ایرانی قرار نگرفته است اما خوب همیشه راه‌هایی وجود دارد! شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اپلیکیشن MixRadio را دانلود نمایید:

لینک دانلود: اندروید، iOS

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH