تغییرات در راه است: اطلاعاتی از هواوی P9 منتشر شد!

مدت زیادی از زمان معرفی پرچم‌دار جدید کمپانی هواوی نمی‌گذرد و این کمپانی هواوی P8 را به عنوان پرچم‌دار سال 2015 خود معرفی کرده است اما با این وجود اکنون حرف‌هایی از پرچم‌دار بعدی به گوش می‌رسد. بر اساس پروتوتایپ‌ها این محصول نام کد IP03 را خواهد داشت که قابلیت‌های دستگاه نسبت به محصولات فعلی این شرکت تغییر خواهد کرد و به احتمال زیاد شاهد یک زبان طراحی جدید و نوع متفاوتی از سنسور اثر انگشت در بخش پشتی خواهیم بود.

huawei-p8-(1)

گفته می‌شود که این محصول خمیده خواهد بود اما مشخص نشده است که این خمیدگی در صفحه نمایش است و یا بدنه، اما هرچه که باشد به طور حتم مانع تکراری شدن طراحی پرچم‌داران این شرکت خواهد بود. انتظار می‌رود که این نسخه نیز همانند P8 صفحه نمایشی 5.2 اینچی داشته باشد ولی دوربین آن با کمی ارتقا 16 مگاپیکسلی خواهد بود و از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره خواهد برد.

البته با وجود این تغییرات، هواوی پردازنده مورد استفاده را نیز تغییر داده و به احتمال زیاد از Kirin 950 استفاده خواهد کرد. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که اگر هواوی بخواهد از این پردازنده استفاده کند باید محصول خود را در سال 2016 معرفی نماید. چون این پردازشگر در سه ماهه چهارم سال 2015 معرفی خواهد شد و فعلا تمام اطلاعاتمان در خصوص آن در حد شایعه است. (البته این زمان معرفی پرچم‌دار هواوی نیز عادی به نظر می‌رسد، زیرا امسال نیز در این دوره زمانی شاهد معرفی P8 بودیم)

التبه فعلا تا زمان معرفی P9 زمان نسبتا زیادی باقی مانده است و در این مدت نیز به طور حتم اطلاعات بسیار بیشتری را پوشش خواهیم داد اما انتظار می‌رود که این غول چینی یک محصول دوست داشتنی دیگر را به سبد خرید کاربران اضافه کند و در این صورت بدون شک استقبال خوبی را نیز از سوی کاربران شاهد خواهد بود. شما چه انتظاراتی از پرچم‌دار بعدی این شرکت دارید؟

1 در مورد “تغییرات در راه است: اطلاعاتی از هواوی P9 منتشر شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH