مدیر بخش موبایل سامسونگ: نوت 5 زودتر از همیشه معرفی نخواهد شد!

چند روز پیش خبر عجیبی مبنی بر تاریخ معرفی گلکسی نوت 5 منتشر شده بود و طبق آن، قرار بود گلکسی نوت 5، کمی زودتر (به جای ماه سپتامبر در ماه جولای) معرفی شود تا از همان بدو ورودش، رقیب اصلی آیفون بعدی باشد؛ اما امروز، J.K. Shin، مدیر بخش موبایل سامسونگ خودش رسما وارد صحنه شد تا به تمامی سوالات و شائبه‌هایی که به‌وجود آمده بود، پاسخ دهد. در ادامه با آی‌تی‌رسان و جزییات بیش‌تر این مسئله همراه شوید!SAMSUNG CSCاما این اخبار از کجا شروع شد؟

خبر رسیده بود که اپل، قطعات کافی را برای آیفون 6S و +6S را از تولید کنندگان دریافت کرده و هیچ مشکلی برای تولید آیفون بعدی‌اش ندارد، پس زودتر از همیشه یعنی ماه آگوست، زمان معرفی این محصول عنوان شده بود. شایعه‌سازان نیز از این خبر نهایت بهره را برند و شایعه کردند، سامسونگ نیز برای این‌که از قافله عقب نماند، قرار است دو نسخه از نوت 5 را برای مقابله با دو نسخه از آیفون بعدی زودتر از همیشه یعنی در جولای روانه بازار کند.

اما بعد از آن همه اتفاقات، این اخبار و شایعات با توجه به رقابتی که این دو شرکت با هم دارند، واقعی به نظر می‌رسید تا این‌که، امروز جی‌کی‌شین، مدیر سامسونگ در یک حرکت انتحاری، همه چیز را از پایه بی‌اساس خواند.

در گفت‌گویی که امروز جی‌کی‌شین انجام داده بود، اذعان داشت: شرکت سامسونگ اصلا تمایل ندارد گلکسی نوت‌های بعدی (یک نسخه معمولی و یک نسخه اج) را زودتر از زمان معمولش معرفی کند. همچنین او گفت: فروش پرچم‌داران ما بسیار خوب بوده و کم شدن فروش نسبت به نسل‌های پیشین را تکذیب کرد.

شاید خیلی‌ها منتظر بودند درباره معرفی یک گوشی با صفحه‌نمایش خمیده قبل از معرفی نوت بعدی، نیز چیزی از او بشنوند، ولی او حرفی در این رابطه نزد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH