لنوو با فروش ۷۶ میلیون گوشی هوشمند در سال، همچنان سومین تولید کننده جهان باقی ماند!

لنوو امروز گزارش مالی درآمد سه ماهه چهارم خود را منتشر کرد و این‌طور که اعداد و ارقام نشان می‌دهند، این کمپانی همچنان سومین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند جهان است. از ماه ژانویه تا مارس، این شرکت ۱۸.۷ میلیون دستگاه به فروش رسانده که درآمدی ۲.۸ میلیارد دلاری برایش به دنبال داشته است. این رقم شامل تبلت‌ها و تلویزیون‌های اندرویدی می‌شود.
موتورولا به آمار فروش این دوره لنوو کمک کرده است و این شرکت با فروش ۷.۸ میلیون واحد از این برند افزایش فروش ۲۳.۶ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است. گوشی‌های برند موتورولا ۱.۸ میلیارد دلار از درآمد محصولات تلفن همراه این شرکت را به خود اختصاص داده‌اند.
Lenovo-Flex-14-back-logoفروش محصولات موتورولا توسط لنوو در چین به‌ آرامی در حال افزایش است و انتظار می‌رود به‌ نوبه خود در چهار تا شش ماه آینده سودآوری بیشتری داشته باشند. گوشی‌های هوشمند برند لنوو با افزایش فروش در سطح جهانی همراه بوده است. بیش‌ترین فروش گوشی‌های هوشمند این شرکت در چین است و این کشور در این سال مالی با فروش ۴۵ میلیون واحد، ۵۹ درصد از آمار فروش گوشی‌های لنوو را به خود اختصاص داده است. اما ۳۱ میلیون تلفن هوشمند هم در خارج از چین به فروش رسیده که با افزایش ۴۵۰ درصدی همراه بوده است. به‌طور کلی، لنوو با فروش ۷۶ میلیون گوشی هوشمند در سال همچنان در جایگاه سوم بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان باقی می‌ماند.
در دسته تبلت‌ها، لنوو توانسته ۱۲ میلیون واحد را در سال به فروش برساند که این رقم افزایش ۲۶ درصدی را نسبت به سال مالی گذشته، نشان می‌دهد. لنوو می‌گوید در حال حاضر ۵ درصد از بازار جهانی تبلت را در دست دارد.

2 در مورد “لنوو با فروش ۷۶ میلیون گوشی هوشمند در سال، همچنان سومین تولید کننده جهان باقی ماند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH