ثبت تصاویری فوق‌العاده زیبا با دوربین هواوی P8

چندی پیش بود که هواوی P8 با ضخامتی در حدود 6.4 میلی متر، صفحه نمایش 5.2 اینچی Full HD، پردازنده 8 هسته‌ای HiSilicon Kirin 930 در کنار 3 گیگابایت رم معرفی شد. اما بدون شک متفاوت‌ترین بخش این مدل، دوربین آن است. جایی که یک نمونه ۱۳ مگاپیکسلی در پشت دستگاه قرار گرفته و شاهد یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در بالای نمایشگر آن هستیم.p8-h1اما دوربین این دستگاه فقط روی کاغذ قدرتمند نیست، بلکه هواوی در این بخش برای دستگاهش واقعا سنگ تمام گذاشته است. فلاش این دستگاه بسیار قدرتمند بوده و به عکس‌برداری در شرایط نوری کم، کمک شایانی می‌کند. همچنین، حالت عکس‌‌برداری ویژه‌ای هم در هواوی P8 با نام Light painting Mode وجود دارد که در ویدیوهای تبلیغاتی هواوی، توجه ویژه‌ای به آن شده بود.

Keow Wee Loong عکاس‌ معروف مالزیایی، با استفاده از این قابلیت‌های ویژه، دست به کار شده و تصاویر خیره‌ کنند‌ه‌ و جذابی را با P8 شکار کرد است.

در ادامه می‌بینید که به کمک یک سوژه ساده و نورپردازی خلاقانه، می‌توان آثار هنرمندانه‌ای را ثبت کرد، پس برای عکاسی حتما به یک دوربین DSLR نیاز ندارید.Light-painting-on-the-Huawei-سLight-painting-on-the-Huawei-P8این عکاس تصاویری زیبا را از یک تونل نیز ثبت کرده است که در زیر شاهد آن‌ها هستید:Light-painting-on-the-Huawei-P8.2jpgLight-painting-on-the-Huawei-P8و سرانجام شما را به دیدن تصاویری که در حالت light painting شکار شده‌اند، دعوت می‌کنم:

Light-painting-on-the-Huawei-P8Light-painting-on-the-Huawei-P8.jpg4

Light-painting-on-the-Huawei-P8.2jpg

4 در مورد “ثبت تصاویری فوق‌العاده زیبا با دوربین هواوی P8”

  1. آراد علیخانی

    هوواوی گریه نکن … حد اقل MATE 8 را با دوربین 20.7 بیار تا یکم به طرفدارنت اضافه بشه… آن های هم که می روند و هوای می خرند و الکی می گویند ازش راضی هستیم دروغ می گویند (گربه دستش به گوشت(اپلو سامسونگ و اچ تی سی و پرچمداران ال جی ) نمی رسه می گه بو می ده )

  2. بیشتر تصاویر با نور پردازی زیبا شدن ، و کمی می شه به تصویر پنجم امیدوار بود که اونم با … اصل کیفیت و شفافیت و نوردهی دوربین در شرایط نوری ضعیف هست که اونارم تا تو دستت نگرفتی نمیشه نظر داد !!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH