فلز محبوب‌ترین جنس بدنه در اسمارت فون‌هاست!

چندی پیش وب‌سایت انگلیسی زبان GSMArena یک نظرسنجی را در صفحه خود قرار داد که در خصوص جنس بدنه از کاربران سوال شده بود و حدود 8 هزار رای در آن ثبت شد. امروزه اسمارت فون‌ها با مواد مختلفی تولید می‌شوند که می‌توان به پلاستیک، شیشه و فلز اشاره کرد. در این میان عده‌ای زیبایی‌های فلز و شیشه را دوست دارند و در مقابل عده‌ای نیز سبک بودن پلاستیک را ترجیح می‌دهند.

Metal-all-the-way-1

این نظر سنجی نیز در خصوص مواد به کار رفته در ساخت اسمارت فون‌ها بود که کاربران از طریق آن‌ها می‌توانستند بین چهار گزینه شیشه، فلز، چرم و پلاستیک یکی را انتخاب کنند که در انتها فلز بیشترین رای را با 56 درصد از آن خود کرد. این نشان می‌دهد که کاربران همچنان می‌توانند وزن سنگین یک اسمارت فون فلزی را تحمل کنند اما زیبایی و مقاومت فاکتور اصلی‌تری برای آن‌ها محسوب می‌شود. بعد از فلز، شیشه در این نظر سنجی توانسته با 18 درصد از کل آرا، در مقام دوم قرار بگیرد و بعد از آن نیز به ترتیب پلاستیک و چرم قرار دارند.

Metal-all-the-way

اگرچه اسمارت فون‌های چرمی زیادی در بازار موجود نیست اما حدود 12 درصد از کاربران دوست دارند که اسمارت فون آن‌ها همانند ال‌جی G4 بدنه چرمی داشته باشد.

از کامنت‌های این مطلب نیز می‌توان دریافت کرد که یکی از بخش‌هایی که کاربران همچنان دوست دارند در اسمارت فون خود شاهدش باشند، باتری قابل تعویض است. در حال حاضر کاربران در بیشتر محصولاتی که قاب فلزی یا شیشه‌ای دارند قادر به دسترسی به باتری نیستد و نمی‌توانند آن را به صورت ساده تعویض کننده که این از دیدگاه کاربران یک محدودیت محسوب می‌شود. شما چه نظری در این خصوص دارید؟ چه نوع بدنه‌ای را شایسته خود می‌دانید و آیا باتری قابل تعویض یک فاکتور مهم برای شماست؟

2 در مورد “فلز محبوب‌ترین جنس بدنه در اسمارت فون‌هاست!”

  1. حسین باقری

    بدنه فلزی حس خیلی خوبی داره ولی خش پذیریش بعد از یه مدت ناراحت کننده میشه.

    بنابراین انتخاب من شیشه س !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH