به‌روزرسانی اندروید 5.1 طی دو هفته‌ آینده برای گلکسی نوت ۴ عرضه خواهد شد

Galaxy-Note-4-Review-(1)

تلفن هوشمند گلکسی نوت ۴ یکی از برترین محصولاتی بود که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد. رابط کاربری تاچ‌ویز سامسونگ به همراه اندروید ‌5.0.1 در کنار یکدیگر بخوبی کار می‌کنند و ویژگی‌های بی‌نظیر قلم اس‌-پن که سامسونگ به رابط کاربری این محصول افزوده، رضایت کاربران بسیاری را جلب نموده است. علاوه بر اینکه این دستگاه یک گوشی هوشمند بزرگ است، بدنه‌ آن بسیار باریک بوده و وزنش هم نسبت به گوشی‌های هم رده مناسب ارزیابی می‌شود. تنها چیزی که نوت ۴ در این لحظه از آن بی بهره مانده، بروزرسانی اندروید 5.1 آبنبات چوبی است.

سامسونگ پیش از این به طور رسمی تایید کرده که آپدیت اندروید 5.1 به زودی برای گلکسی نوت ۴ ارائه خواهد شد، اما این شرکت هیچ برنامه زمانی مشخصی را تعیین نکرده که دقیقا چه موقع می‌توان این آپدیت را به صورت OTA دریافت نمود. همچنین گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج که با اندروید 5 عرضه شدند، بروزرسانی اندروید 5.1 را به صورت OTA دریافت نموده‌اند، اما هیچ اطلاعی در مورد سایر دستگاه‌های این غول کره‌ای مانند گلکسی اس ۵ برای بروزرسانی مورد بحث وجود ندارد.

سامسونگ هنوز برنامه زمانی را برای ارائه اندروید 5.1 گلکسی نوت ۴ و گلکسی اس ۵ به طور رسمی تایید نکرده، اما این شرکت نسخه‌ای که چندین هفته قبل توسط گوگل منتشر شده را تایید کرده و احتمالا طی دو هفته آینده شاهد ارائه آن برای دو محصول یاد شده خواهیم بود. منابع نزدیکی که در حال کار بر روی اندروید 5.1 هستند، اعلام نموده‌اند که ما ابتدا شاهد ارائه بروزرسانی مورد اشاره برای نوت ۴ خواهیم بود که احتمالا هفته اول ماه ژوئن خواهد بود. پس از آن نیز گلکسی اس ۵ بروزرسانی اندروید 5.1 را چند هفته بعد از نوت ۴ به صورت OTA دریافت خواهد کرد.

هرچند این خبرها با توجه به منابعی اعلام شده که نزدیک به سامسونگ هستند، اما با این وجود باز هم نمی‌توان هیچگاه تا زمانیکه شرکتی به طور رسمی خبری را تایید نکند، نسبت به زمان دقیق ارائه بروزرسانی‌ها اظهار نظر کرد. در هر صورت با توجه به آنچه تا کنون مشخص شده، نوت ۴ در دو هفته آینده بروزرسانی مورد اشاره را به صورت OTA دریافت خواهد کرد. این آپدیت مانند همیشه برای مدل‌های قدیمی‌تر کمی دیرتر ارائه خواهد شد.

آنچه مشخص است، اگر از جمله افرادی هستید که علامند به نصب سریع بروزرسانی‌ها هستید، می‌توانید، صفحات اجتماعی سامسونگ را در شبکه‌های اجتماعی مختلف دنبال نمایید تا به محض ارایه هر گونه بروزرسانی، جزء اولین کسانی باشید که از این نظر اطلاع می‌یابند. فعلا باید منتظر بمانیم تا ببینیم طی دو هفته آینده چه اتفاقی خواهد افتاد ولی اگر مشاق به دانستن ویژگی‌های جدید این بروزرسانی هستید، باید بگوییم که یکسری باگ‌ها رفع خواهند شد و امکانات جدیدی در تاچ‌ویز نوت ۴ اضافه خواهند شد.

همانطور که احتمالا می‌دانید نوت ۴ با اندروید ۴.۴.۴ ارائه شد و پس از مدت کوتاهی شاهد ارائه بروزرسانی اندروید 5.0.1 برای آن بودیم. پس می‌توان انتظار داشت که اندروید ‌5.1 نیز بزودی برای این فبلت دوست داشتنی ارائه شود. در صورت کسب هر گونه اطلاعات تکمیلی مطمئنا شما را در جریان خواهیم گذاشت. پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

2 در مورد “به‌روزرسانی اندروید 5.1 طی دو هفته‌ آینده برای گلکسی نوت ۴ عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH