تلفن هوشمند ZTE Q519T با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری و بهای کمتر از ۱۰۰ دلار عرضه شد

4000اوایل این ماه کمپانی ZTE از یک گوشی هوشمند جدید با قیمتی بسیار پایین در حد ۱۴۴ دلار رونمایی کرد. برخلاف قیمت بسیار کم این محصول که ZTE Xiao Xian 2 نام داشت، از سنسور اثر انگشت بهره می‌گرفت. حال شرکت سازنده این گوشی از یک تلفن هوشمند پایین رده جدید رونمایی کرده که قرار است در چین عرضه شود. نام محصول جدید مورد اشاره ZTE Q519T بوده که ممکن است سنسور اثر انگشت نداشته باشد، اما باتری آن ظرفیتی ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را ارائه می‌دهد که در حالت آماده به کار می‌تواند تا ۳۵ روز دوام بیاورد. این گوشی هوشمند همچنین دارای سه حالت مختلف کاهش مصرف باتری بوده و از تکنولوژی شارژ معکوس هم پشتیبانی می‌کند.

تلفن هوشمند ZTE Q519T قیمتی ۹۵ دلاری دارد و مجهز به صفحه نمایشی ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است. پردازنده اصلی این محصول MT6735 نام دارد که ساخت شرکت مدیاتک است و از ۴ هسته پردازشی با فرکانس ۱ گیگاهرتز بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی در نظر گرفته شده برای این گوشی نیز Mali T720MP1 است و در نهایت یک گیگابایت هم حافظه رم پردازشی این ترکیب سخت افزاری را کامل می‌کند. حافظه ذخیره سازی داخلی گوشی مورد بحث ۸ گیگابایت است اما برای کسانی که نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتری دارند، امکان استفاده از کارت حافظه جانبی میکرو‌ اس‌دی فراهم است و از این طریق می‌توانند تا ۳۲ گیگابایت دیگر هم به آن اضافه نمایند. دوربین اصلی دستگاه در پشت آن از سنسوری ۵ مگاپیکسلی بهره گرفته و دارای گشادگی دیافراگم f/2.0 است و باعث می‌شود تا در شرایط کم نور نیز، تصاویر با کیفیت مطلوب ثبت شوند. دوربین جلویی تلفن هوشمند مورد بحث نیز ۲ مگاپیکسلی است که به منظور ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های تصویری در نظر گرفته شده.

در کنار قابلیت امکان استفاده همزمان از دو سیم‌کارت، این گوشی همچنین از شبکه‌های پر سرعت 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کند. بلوتوث نسخه ۴، وای‌فای و ‌USB 2.0 سایر قابلیت‌های ارتباطی این تلفن هوشمند هستند. ZTE Q519T در رنگ‌های آبی، طلایی و سفید در دسترس مشتریان خواهد بود و به صورت پیش‌فرض سیستم عامل اندوردی ۵ آبنبات چوبی را اجرا می‌کند. تا کنون ZTE در مورد زمان عرضه این محصول به بازارهای خارج از چین سخنی به میان نیاورده است.

2 در مورد “تلفن هوشمند ZTE Q519T با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری و بهای کمتر از ۱۰۰ دلار عرضه شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH