با بهترین گوشی‌های مقاوم دنیا آشنا شوید!

اگر یک اسمارت فون داشته باشید و به زمین بیافتد، احتمال زیادی وجود دارد که بشکند، خم شود و یا حتی دیگر کار نکند! این در خصوص اسمارت فون‌های باریک اندام و ظریف امروزی چندان دور از ذهن نیست اما در این میان برخی مدل‌ها نیز هستند که عادی و سربلند ضربات را پشت سر می‌گذارند و خیلی پر رو به شما می‌نگرند (حالا چرا پر رو؟ چون نه ضربه حالیش می‌شه و نه آب، شوک و گرد و غبار).

البته به طور حتم با دیدن ظاهر چنین اسمارت فون‌هایی شیفته آن‌ها نخواهید شد. چون اغلب ظاهر دل‌ربایی ندارند و شاید به هیچ وجه نتوانند از لحاظ ظاهری با پرچم‌داران اسمارت‌فون‌ها رقابت کنند اما هرچه که باشد این نوع محصولات قابلیتی دارند که شاید حتی پرچم‌داران نتوانند فکرش را هم بکنند. خوب اکنون زمان آن رسیده است که با چند محصول این چنینی بازار آشنا شویم. پس همراه ما باشید.

سامسونگ گلکسی Xcover 3

Samsung-Galaxy-Xcover-3

کمپانی سامسونگ اسمارت فون وزرشکار خود را در ماه مارس امسال (2015)‌ معرفی کرد. این محصول که در واقع سومین برادر از پسران قدرتمند Xcover است، به نسبت سخت افزار به‌روزتری دارد و در مقابل شوک، گرد و غبار و آب مقاومت می‌کند و از سیستم عامل اندروید استفاده می‌نماید که سخت افزار آن نیز چیزی بین میان‌رده و پایین‌رده است اما توانایی بالایی در مقاومت دارد. قیمت جهانی این محصول 300 دلار است.

CAT S50

CAT-S50

اسمارت فون CAT S50 محصولی است که به نسبت رقیبانش سخت افزاری قدرتمند دارد و در برابر آب و سایر شرایط نیز مقاوم است. صفحه نمایش این محصول وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل را ارایه می‌دهد و قادر به شناسایی انگشت خیس کاربر نیز هست و پردازش‌های آن را نیز اسنپدراگون 400 بر عهده دارد. این محصول از 4G LTE پشتیبانی می‌کند و یک باتری 2630 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز آن را تامین می‌نماید. این اسمارت‌فون در بازار‌های جهانی 459.99 دلار قیمت دارد.

Kyocera Brigadier

Kyocera-Brigadier

شاید بتوان گفت که Brigadier یک اسمارت فون عجیب است. این محصول بدنه‌ای شیشه‌ای دارد که اصولا باید در برابر ضربات بشکند اما این شیشه قادر است تا ضربات بسیار سنگینی را تحمل کند و با این حال در برابر آب نیز مقاومت کافی دارد. این اسمارت‌فون از یک صفحه نمایش 4.5 اینچی بهره می‌برد و پردازش‌های آن نیز توسط اسنپدراگون 400 انجام می‌شود که یک دوربین 8 مگاپیکسلی در بخش پشتی آن قرار گرفته است و یک باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی نیز آن را همراهی می‌کند. ناگفته نماند که قیمت نسخه عادی این محصول 399 دلار است.

VeryKool Rock RX2

VeryKool-Rock-RX2

Rock RX2 اسمارت‌فونی اندرویدی است که می‌تواند در برابر آب و گرد و غبار مقاومت کند و ضربه و شوک نیز بر روی آن تاثیر گذار نیستند. این محصول قادر است تا 5 متری آب به خوبی دوام بیاورد و شیشه حرارت دیده‌اش نیز می‌تواند تا انگشت کاربر را حتی زمانی که دستکش پوشده‌ است، تشخیص دهد. پشت این شیشه یک صفحه نمایش 4.3 اینچی قرار گرفته و بخش پشتی آن نیز میزبان یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز است که 16 گیگابایت حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده است. این محصول یک دوربین 13 مگاپیکسلی دارد و یک باتری 1900 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز آن را تامین می‌کند.

به‌زودی: سامسونگ گلکسی S6 اکتیو

Bonus-1-Samsung-Galaxy-S6-Active

سامسونگ و AT&T فعلا نسخه اکتیو پرچم‌دار جدید خود را معرفی نکرده‌اند اما انتظار داریم که بر اساس شایعات هرچه سریع‌تر شاهد این محصول قدرتمند از سوی این کمپانی باشیم. گفته می‌شود که گلکسی S6 با وجود مقاومت‌هایی که خواهد داشت از سخت افزار بسیار قدرتمندی بهره برده و یک دوربین خارق العاده را به همراه صفحه نمایشی عالی بر روی آن شاهد خواهیم بود.

قاب‌های مقاوم

Bonus-2-Any-smartphone-with-a-rugged-armor-case

اگر اسمارت‌فون مورد علاقه شما در این لیست وجود نداشته باشد، شاید بهتر باشد که به سراغ گوشی دلخواه‌تان بروید اما در مقابل یک قاب محافظ مخصوص نیز برای آن خریداری نمایید. قاب‌های محافظی وجود دارند که اسمارت‌فون شما را در برابر آب و گرد و غبار مقاوم می‌کنند و علاوه بر آن، ضربات نیز بر گوشی شما تاثیری نخواهند داشت. البته توجه کنید که چنین قاب‌هایی نسبت به محافظ‌های عادی قیمت بالاتری دارند. برای مثال یک قاب این چنینی برای آی‌فون 6 حدود 60 دلار قیمت دارد.

3 در مورد “با بهترین گوشی‌های مقاوم دنیا آشنا شوید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH