اپ‌رسان: FOLDER COLORIZER برنامه‌ای برای رنگی کردن پوشه‌های ویندوز شما

شاید خیلی از شما نیز به این فکر کرده‌اید که با تغییر رنگ فولدرها (پوشه‌ها)، رنگ و لعابی بر دسکتاپ ویندوزتان ببخشید و آن‌را جذاب کنید. اما آیا راهی برای تغییر رنگ پوشه‌های خود در کامپیوتر وجود دارد؟ شاید رنگ کردن یک پوشه در ویندوز ممکن نباشد، اما به لطف وجود اپلیکیشنی به نام Folder Colorizer چنین کاری امکان‌پذیر شده و این اپلیکیشن کارش را به‌خوبی انجام می‌دهد. با آی‌تی‌رسان و معرفی این نرم‌افزار جالب همراه باشید.Folder-Colorizerابتدا با کلیک بر روی لینک زیر، این نرم‌افزار را دانلود کنید:

 folder color

سپس این نرم‌افزار را در لپ‌تاپ‌ یا کامپیوترتان در یک درایو و پوشه مناسب نصب کنید. حال بعد از این‌که کار نصب برنامه تمام شد، شما قادر به عوض کردن رنگ هر پوشه‌ای خواهید بود؛ برای این کار طبق تصاویر زیر عمل کنید:

Screenshot (230)Screenshot (230) - Copyبا این کار پوشه شما به رنگ دل‌خواه در خواهد آمد و می‌توانید زیبایی خاصی را به ویندوزتان ببخشید (علاوه بر رنگ‌هایی که به صورت پیش‌فرض در برنامه قرار دارند، شما با انتخاب گزینه آخر یعنی colors می‌توانید به رنگ‌های برنامه بیافزایید). همچنین نکته خوب این برنامه این است که محدودیت برای این کار نخواهید داشت و هر چند پوشه را که خواستید می‌توانید به رنگ مورد علاقه در بیاورید.Coloring-folders

شما بعد از این‌که رنگ را تغییر دادید، با انتخاب گزینه Restore original color می‌توانید پوشه را به رنگ اولیه خود برگردانید.Screenshot (230) - Copy - Copy

نکته: این برنامه فقط برای زیبایی ویندوز به کمک‌تان نخواهد آمد؛ شما به کمک این برنامه قادر خواهید بود که فرآیند یافتن پوشه دلخواه را برای خود ساده کنید و یا پوشه‌های مختلف را از هم تفکیک نمایید.

نظر شما در رابطه با این برنامه کاربردی چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH