سفری تصویری به گذشته اپل و استیو جابز داشته باشید!

شکی نیست که کمپانی اپل یکی از بهترین‌ها بوده و است و طرفداران سینه چاک بسیاری دارد که شیفته محصولات دوست داشتنی این شرکت هستند. اپل همیشه سعی کرده که بهترین محصولات را تولید کند و شروع این تولید نیز از یک پارکینگ آغاز شده که در واقع پارکینگ خانه استیو جابز، موسس اپل بود.

Steve-Jobs-and-Steve-Wozniak-during-the-early-days-of-Apple-(2)

او در ابتدا به همراه همکارش استیو Wozniak محصولاتی را تولید کردند که جالب بود و اکنون در این مقاله تصمیم داریم سفری کوتاه به گذشته داشته باشیم و با این شخصیت‌ها و محصولاتی که تولید کردند در قالب یک ویدیوی کوتاه آشنا شویم. در این سفر ما به سال 1962 خواهیم رفت و تصاویری جالب را در خصوص آن زمان و اپل خواهیم دید. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم که به تماشای این ویدیو بنشینید:

همان طور که مشاهده کردید در این ویدیو محصولات جالب زیادی وجود داشتند که در واقع شاید بتوان گفت تاریخچه اپل محسوب می‌شوند. در ادامه نیز می‌توانید تصاویری را در این خصوص مشاهده نمایید:

Steve-Jobs-and-Steve-Wozniak-during-the-early-days-of-Apple Steve-Jobs-and-Steve-Wozniak-during-the-early-days-of-Apple-(6) Steve-Jobs-and-Steve-Wozniak-during-the-early-days-of-Apple-(5) Steve-Jobs-and-Steve-Wozniak-during-the-early-days-of-Apple-(4) Steve-Jobs-and-Steve-Wozniak-during-the-early-days-of-Apple-(3)

1 در مورد “سفری تصویری به گذشته اپل و استیو جابز داشته باشید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH