آغاز عرضه تبلت نوکیا N1 خارج از کشور چین!

در نوامبر سال گذشته میلادی طی یک مراسم، نوکیا از اولین و تنها تبلت اندرویدی‌ خود با نام N1 رونمایی کرد. از ماه ژانویه امسال، این تبلت در بازار کشور چین عرضه شد و مورد استقبال شدید کاربران قرار گرفت (بخشی از این استقبال مرتبط به امکاناتی است که گوگل و نوکیا ارایه می‌دهند و بخش دیگر به علت قیمت مناسب آن). حال نوکیا برای این‌که از قافله عقب نماند، قصد دارد تا عرضه تبلت N1 در تایوان را آغاز کند، تا بتواند به موفقیت‌های بیش‌تری دست پیدا کند.

nokian1fbنوکیا چندی پیش از این تبلت در تایوان پرده برداشته بود و قرار است، عرضه این تبلت با قیمت رقابتی 270 دلار آمریکا در تایوان آغاز شود.

چیپ‌ست 64 بیتی، پردازنده چهار هسته‌ای Atom Z3580 (ساخت اینتل) با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی PowerVR G6430، رم 2 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه داخلی (بدون امکان ارتقا از طریق میکرو اس‌دی) و سیستم‌عامل اندروید 5 در کنار رابط کاربری Z Launcher بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این تبلت قدرتمند و خوش قیمت را تشکیل می‌دهند. در بخش دوربین نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور 5 مگاپیکسلی نیز در جلوی دستگاه تعبیه شده است.

صفحه‌نمایش 7.9 اینچی مجهز به گوریلا گلس 3 با وضوح تصویر 2048×1536 پیکسل (324 پیکسل در هر اینچ) و باتری 5300 میلی‌آمپری از سایر مشخصات این دستگاه هستند.

علاوه بر این، باید منتظر عرضه این تبلت در سایر کشورها باشیم، چراکه نوکیا، کشورهای دیگری را نیز برای عرضه این تبلت در نظر دارد.

1 در مورد “آغاز عرضه تبلت نوکیا N1 خارج از کشور چین!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH