اسکرین شات‌هایی از سرویس تصویر محور گوگل برای رقابت با اینستاگرام منتشر شد!

انتظار می‌رود که گوگل به‌زودی یک اپلیکیشن بر پایه تصویر را در کنفرانس توسعه دهندگان خود با نام Google I/O معرفی کند. این کنفرانس در اواخر هفته جاری مصادف با 28 می (7 خرداد) برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود اپلیکیشن جدید گوگل قابلیت‌هایی آشنا و جدید را داشته باشد (انتشار دهنده این اخبار Android Police بوده است). گویا گوگل تصمیم دارد توسط این اپلیکیشن دنیای متفاوت از تصاویر را در بخش متفاوتی از گوگل پلاس ایجاد نماید.

Screenshots-from-new-Google-Photos-app-1

تصاویر به صورت خودکار در این سرویس فایل پشتیبان تهیه خواهند کرد و این اقدام در طول هر روز و یا هر ماه انجام خواهد شد. قابلیت دیگر، تصاویر شما را در قالبی شبیه به گوگل پلاس نمایش می‌دهد و ویژگی جدیدی که Assistant نام دارد نیز به کاربران این امکان را می‌دهد که از تصاویر خود ویدیو، داستان و انیمیشن بسازند. گفته می‌شود که برای استفاده تصاویر در ساخت ویدیو محدودیت وجود خواهد داشت و کاربران تنها می‌توانند 2 تا 9 تصویر را در ویدیو‌های خود استفاده کنند. البته به این نکته نیز توجه کنید که ذخیره تصاویر به صورت رایگان انجام خواهد شد.

Screenshots-from-new-Google-Photos-app-6

اپلیکیشن تصویر محور گوگل به کاربران امکان جستجو در بین تصاویر را خواهد داد که از طریق آن افراد می‌توانند تصاویر و کاربران مختلف را پیدا کنند. یک قابلیت دوست داشتنی در این سروس امکان زوم کردن بر روی تصاویر خواهد بود (اینستاگرام فاقد چنین قابلیتی است) که از طریق سوایپ کردن نیز کاربر می‌تواند از تصویر خارج شود و به اشتراک گذاری تصاویر نیز به ساده‌ترین شکل ممکن انجام خواهد شد. علاوه بر این شما می‌توانید آلبومی را با چند تصویر بسازید تا سایر کاربران آن‌ها را تماشا کنند. حال اسکرین شات‌هایی از این سرویس جدید گوگل منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده نمایید:

Screenshots-from-new-Google-Photos-app-7 Screenshots-from-new-Google-Photos-app-5 Screenshots-from-new-Google-Photos-app-4 Screenshots-from-new-Google-Photos-app-3 Screenshots-from-new-Google-Photos-app-2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH