این لامپ جیبی دوست داشتنی بهایی در حدود یک دلار دارد!

تابستان در حال نزدیک شدن است و به صورت معمول در این فصل ساعات به نسبت کمی را در شب‌ها سپری می‌کنیم و ممکن است که در این زمان‌ها نیز تصمیم بگیریم که در محیط‌های خارجی بنشینیم و در این صورت به طور حتم نیاز به چراغی خواهیم داشت تا محیط تاریک را روشن و قابل مشاهده کند.

Pocket-Bulb-1

اکنون در این مقاله تصمیم داریم تا چراغی را به شما معرفی کنیم که می‌تواند به سادگی در جیب‌تان قرار بگیرد و در محیط‌های تاریک همراه بسیار خوبی برای شما باشد. این چراغ یک لامپ LED در سایز یک کارت اعتباری است که کمپانی تولید کننده آن را لامپ جیبی می‌نامد. ابعاد این محصول که در واقع مثل یک کارت اعتباری است چیزی در حدود 8.6 در 5.3 در 0.3 میلی متر است که در واقع بخش مرکزی این کارت میزبان یک چراغ است که به صورت پاپ‌آپ خارج می‌شود و به کمک LED محیط شما را روشن می‌کند. نکته دوست داشتنی در خصوص این محصول باتری 3V آن است که توسط کاربر نیز قابل تعویض است.

Pocket-Bulb

بخش دوست داشتنی دیگر در خصوص این چراغ جیبی قیمت آن است که بسیار مناسب بوده و کاربران می‌توانند با پرداخت 1.14 دلار یکی از آن‌ها را خریداری کنند. این چراغ چهره جالبی دارد و نور آن نیز برای مطالعه کافی است و به دلیل اینکه از چراغ‌های LED در آن استفاده شده است، دیگر حرارت آزار دهنده‌ای نیز نخواهد داشت و می‌توانید از آن در جای‌های زیادی نظیر میز شام و… نیز استفاده نمایید. نظر شما در خصوص چراغ جیبی چیست؟

1 در مورد “این لامپ جیبی دوست داشتنی بهایی در حدود یک دلار دارد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH