ال‌جی و هوآوی هر کدام یک نکسوس جدید را در سال ۲۰۱۵ تولید خواهند کرد

nexus-logoتلفن هوشمند نکسوس ۶ مجهز به صفحه نمایش بسیار بزرگی بود که بسیاری از افراد را عاشق خود نموده و برخی دیگر نیز به دلیل بزرگ شدن بیش‌ از حد این مدل، آن را برای استفاده‌های روزمره مناسب ندیدند. اگر شایعات جدید حقیقت داشته باشند، گوگل قصد دارد تا در سال ۲۰۱۵، به خواست هر دو گروه از افراد یاد شده پاسخ مثبت دهد.

گزارش جدیدی منتشر شده که بیان می‌دارد گوگل در حال کار بر روی دو تلفن هوشمند جدید در سری نکسوس است که با همکاری ال‌جی و هوآوی تولید خواهند شد. بنا به گزارش مورد اشاره، مدلی که ال‌جی قرار است ساختش را به عهده بگیرد، با کد Angler شناخته می‌شود و مجهز به صفحه نمایشی 5.2 اینچی، پردازنده شش هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸ و باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپری است. با این حال مدلی که هوآوی قصد ساختش را دارد، Bullhead نام گرفته و صفحه نمایشی 5.7 اینچی دارد. پردازنده این مدل نیز اسنپدراگون ۸۱۰ است که شامل ۸ هسته پردازشی می‌شود و در نهایت باتری این مدل بزرگتر نیز ۳۵۰۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته شده است.

اما در بخش تبلت‌های این سری، گوگل اعلام کرده که قرار است ظاهرا همان تبلت نکسوس ۹ را برای سال ۲۰۱۵ مورد استفاده قرار دهد و احتمالا خبری از معرفی تبلت جدید نخواهد بود.

همانند رسم همیشگی گوگل، هر سال فقط شاهد معرفی یک گوشی هوشمند جدید در سری نکسوس بوده‌ایم، اما در سال ۲۰۱۵ ممکن است شاهد معرفی دو نکسوس در اندازه‌های متفاوت باشیم که برای نیازهای کاربران مختلف در نظر گرفته شده‌اند. اگر گزارشی که در این مطلب بدان اشاره نمودیم به حقیقت بپیوندد، گوگل پاسخ مناسبی به افرادی داده که از صفحه نمایش بسیار بزرگ نکسوس ۶ گلایه داشتند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH