عرضه اکسپریا M4 Aqua و اکسپریا C4 در هند

این روزها سونی حال و روز خوبی ندارد (به خصوص بعد از این‌که در بین 10 برند برتر موبایل هم قرار نگرفت)؛ اما امروز روز پر کاری برای سونی بوده است؛ از معرفی Z3 پلاس در لندن گرفته تا عرضه دو میان‌رده در هند! هفته گذشته بود که سونی شروع به ارسال دعوت‌نامه‌هایی در دهلی‌نو، با مضمون معرفی و عرضه دو میان‌رده سونی اکسپریا M4 Aqua و اکسپریا C4 کرد.

Xperia-C4این دو گوشی چندی پیش بود که به‌طور رسمی معرفی شدند و احتمالا هم در بازار هند و هم سایر کشورها بتوانند آمار فروش خوبی را به‌دست بیاورند.

ابتدا به سراغ C4، پدیده جدید سلفی سونی و مشخصات آن برویم؛ صفحه‌نمایش  5.5 اینچی با رزولوشن 1080×1920 پیکسل (فول اچ‌دی)، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی HDR در عقب، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی با لنز ۲۵ میلی‌متری زاویه گسترده و فلش LED، باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی (امکان بیش از ۸ ساعت تماشا ویدیو)، یک پردازشگر هشت‌هسته‌ای ۶۴ بیتی MediaTek MT6752، پردازنده گرافیکی Mali-T760MP2، حافظه داخلی 16 گیگابایتی (قابل ارتقا از طریق میکرو اس‌دی)، 2 گیگابایت رم و اندروید لالی‌پاپ از مشخصات برجسته این دستگاه زیبا و قدرتمند در سلفی هستند. قیمت این دستگاه در هند حدود 390 دلار است.

اما اکسپریا M4 Aqua، پرچم‌دار پلاستیکی‌های سونی است و مشخصات آن به شرح ذیل است:

صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720×1280 پیکسل (اچ‌دی)، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، باتری 2400 میلی‌آمپرساعتی، چیپ‌ست اسنپدراگون 615، پردازنده گرافیکی Adreno 405، حافظه داخلی 8 گیگابایتی (قابل ارتقا از طریق میکرو اس‌دی)، 2 گیگابایت رم و اندروید لالی‌پاپ از مشخصات مهم این دستگاه زیبا و ضدآب هستند. قیمت این دستگاه در هند مانند C4 در حدود 390 دلار است.

2 در مورد “عرضه اکسپریا M4 Aqua و اکسپریا C4 در هند”

  1. با این قیمتها الکی نیست که سونی بین ده برند برتر فروش قرار نگرفته….دقیقا با همین کانفیگ سی4، لنوو مدل k3noteرو معرفی کرده با قیمت180 دلار موجود در سایت علی اکسپرس با ارسال رایگان به ایران!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH