اکسپریا زد۳ پلاس قادر است با تنها 10 دقیقه شارژ 5 ساعت دوام بیاورد!

تکنولوژی شارژ سریع کوآلکام یکی از فناوری‌های دوست داشتنی است که که کاربران از طریق آن می‌توانند در زمان کوتاهی باتری اسمارت فون خود را شارژ کنند. حال با معرفی اکسپریا +Z3 سونی اعلام کرد که آخرین محصول این شرکت از فناوری شارژ سریع کوآلکام استفاده می‌کند که UCH10 است و می‌تواند با ده دقیقه شارژ حدود 5.5 ساعت عمر دوباره به گوشی ببخشد و حدود 45 دقیقه شارژ نیز آن را برای یک روز کامل آماده می‌کند.

Xperia-Z3

البته نکته مهم در این خصوص پشتیبانی نسخه تک سیمکارته اکسپریا +Z3 از این فناوری شارژ سریع است و نسخه دو سیمکارته آن فاقد چنین قابلیتی است که چنین کاری کمی عجیب به نظر می‌رسد.

البته فعلا معلوم نیست که سونی این شارژر را به صورت عادی در کنار اکسپریا +Z3 ارایه می‌کند و یا آن را به صورت مجزا عرضه خواهد کرد اما می‌دانیم که شاهد حضور عرضه آن در رنگ‌های سفید و مشکی خواهیم بود. گفتنی است که سونی اعلام کرده که اکسپریا Z3 کامپکت نیز قادر به استفاده از این شارژر است و اگر شما یکی از کاربران این محصول هستید می‌توانید با بهره گیری از این شارژر در زمان کمتری شارژ دستگاه خود را انجام دهید.

UCH10-black-and-white

البته با وجود اینکه سونی در اکسپریا +Z3 از یک باتری کوچک‌تر از اکسپریا Z3 استفاده کرده و باتری آن 2900 میلی‌آمپر ساعتی شده است اما توانسته آن را برای 2 روز کار آماده کند. البته این درحالی‌ست که اغلب اسمارت فون‌های مطرح بازار در شرایط سنگین تنها 1 روز می‌توانند دوام بیاورند و اکنون سونی با تمرکز بر روی تکنولوژی شارژ سریع تصمیم دارد که اسمارت فون خود را برای مدت زمان پاسخ‌دهی بیشتری فراهم آورد. اگر از جمله افرادی هستید که می‌خواهید اسمارت فون شما با یک بار شارژ مدت زمان بیشتری را در کنارتان باشد و بسیار سریع نیز شارژ شود، بدون شک اکسپریا +Z3 انتخاب خوبی خواهد بود.

5 در مورد “اکسپریا زد۳ پلاس قادر است با تنها 10 دقیقه شارژ 5 ساعت دوام بیاورد!”

  1. DO NT SETTLE FOR GOOD
    DEMAND GREAT
    خـــــــــوب کــــــافی نــــــیــــســـــــت
    بــــــــــهــــــــتـــــرین رو بـدســــــت بــــیاوریـــــــــــــد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH