TENNA وجود ایسوس زن‌فون 3 را تایید کرد!

یک محصول جدید از سوی کمپانی ایسوس در TENAA تایید شده است که شماره مدل Z00EDB را دارد و گفته می‌شود که شاید نام رسمی آن زن‌فون 3 باشد. گفتنی است که این محصول در واقع ادامه دهنده راه اسمارت فون خوش قیمت زن‌فون 2 خواهد بود. در نسخه جدید فلاش دوگانه LED را در بخش پشتی شاهد هستیم که آن را متفاوت‌تر از زن‌فون 2 می‌کند.

Asus-ZenFone-3-certified-in-China

این محصول از یک صفحه نمایش 5 اینچی بهره می‌برد که توسط گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود و وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل را ارایه می‌دهد. یک پردازنده 64 بیتی نیز در پشت این صفحه نمایش قرار خواهد گرفت که چهار هسته‌ای است و هر هسته نیز فرکانس 1.2 گیگاهرتز را ارایه خواهد داد. پردازش‌های گرافیکی این اسمارت فون توسط پردازنده Mail انجام خواهد شد. این اسمارت فون 2 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR3 داشته که ایسوس 16 گیگابایت حافظه داخلی برای آن اختصاص خواهد داد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت HDR را نیز در بخش پشتی این محصول شاهد هستیم که دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی خواهد بود. از سایر قابلیت‌های این اسمارت فون می‌توان به اندروید 5.0، پشتیبانی از وای فای، بلوتوث 4.0 و 3G اشاره کرد.

Asus-ZenFone-3-certified-in-China-(2)

زن‌فون 3 از دو سیمکارت پشتیبانی خواهد کرد که این محصول در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز، آبی، ارغوانی، طلایی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که ایسوس در ساخت این اسمارت فون از فلز استفاده کرده است که فعلا قیمت آن معلوم نیست. اکنون که وجود چنین اسمارت فونی توسط TENAA تایید شده است، پس به‌زودی شاهد معرفی رسمی آن توسط ایسوس خواهیم بود.

Asus-ZenFone-3-certified-in-China-(1)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH