وان‌پلاس: منتظر یک تغییر بزرگ در 11 خرداد باشید!

کمپانی وان‌پلاس امروز یک تیزر تبلیغاتی جدید را در پروفایل توییتر خود منتشر کرد که بر اساس آن انتظار می‌رود این شرکت چینی در 1 ژوئن (11 خرداد) یک محصول جدید را معرفی کند و می‌بایست دوشنبه آینده منتظر چنین رویدادی باشیم.

oneplus

فعلا اطلاعات دقیقی درخصوص این که چه محصولی در 11 خرداد توسط وان‌پلاس معرفی خواهد شد، منتشر نشده است اما در واقع بر اساس تیزر منتشر شده باید منتظر یک تغییر بزرگ باشیم. بر اساس این تیزر کمپانی وان‌پلاس طراحی خود را تغییر داده است و همان طور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید بخشی از محصولش را پاک کرده است و گویا تصمیم دارد طراحی جدیدی را به کار بگیرد که روز دوشنبه کاملا با این تغییر بزرگ آشنا خواهیم شد.

البته بهتر است که به این نکته نیز توجه کنید که وان‌پلاس هر از چند گاهی چنین تیزر‌های را منتشر می‌کند که گاهی نیز شاهد چنین تیزر‌هایی برای لوازم جانبی این کمپانی هستیم اما گاها نیز اتفاق افتاده است که چنین کاری را برای تغییر روش فروش خود انجام دهد. از طرف دیگر انتظار می‌رود که One Plus Two در سه ماهه سوم سال جاری معرفی شود و با این اوصاف نباید منتظر این محصول در 1 ژوئن باشیم. پس بهتر است صبر کنیم و منتظر اقدام این کمپانی در 11 خرداد باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH