ایسوس زن‌فون سلفی با دوربین جلویی 13 مگاپیکسلی وارد می‌شود!

ایسوس در حال آماده سازی خود برای معرفی یک محصول سلفی محور در هفته آینده است. بر اساس یک وب‌سایت تایوانی محصول جدید ایسوس، زن‌فون سلفی نام خواهد داشت که قابلیت اصلی آن دوربین 13 مگاپیکسلی موجود در بخشی جلویی خواهد بود که یک فلاش دوگانه LED نیز آن را همراهی خواهد کرد. یک دوربین مشابه را نیز در بخش پشتی دستگاه شاهد خواهیم بود و البته این دوربین به احتمال زیاد قابلیت فوکوس لیزری را برای فوکوس خودکار خود خواهد داشت. (قابلیتی که محصولات بالارده ال‌جی از آن بهره می‌برند)

(تصویر زیر مربوط به زن‌فون 2 است و تاکنون تصویری از زن‌فون سلفی منتشر نشده است)

Asus-ZenFone-Selfie-01

این وب‌سایت مدعی شده که زن‌فون سلفی ظاهری شبیه به زن‌فون 2 خواهد داشت که یک صفحه نمایش 5.5 اینچی نیز آن را همراهی خواهد کرد اما فعلا اطلاعاتی در خصوص وضوح تصویر این نمایشگر منتشر نشده است. انتظار می‌رود که ایسوس این اسمارت فون را در نمایشگاه Computex 2015 که 2 ژوئن (12 خرداد) برگزار خواهد شد معرفی نماید.

روز گذشته نیز اطلاعاتی در خصوص محصول دیگری از ایسوس را در آی‌تی‌رسان مطالعه کردیم که زن‌فون 3 نامیده می‌شود و همانند زن‌فون سلفی از فوکوس لیزری بهره می‌برد. اما باید بدین نکته نیز توجه کرد که خبر زن‌فون 3 توسط TENNA تایید شده بود اما اکنون در خصوص زن‌فون سلفی هیچ چیز تایید نشده است.

در کنار زن‌فون سلفی، انتظار می‌رود که ایسوس از تبلت‌های اندروید لالی‌پاپ جدید خود نیز در این نمایشگاه پرده برداری کند که زن‌پد 8 و زن‌پد 7 نامیده خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH