اطلاعات بیشتری از لومیا 940 و نسخه XL آن منتشر شد!

مدتی است که اطلاعاتی در خصوص لومیا 940 از سوی کمپانی مایکروسافت به گوش می‌رسد و اگر این اطلاعات درست باشند یک اسمارت فون بسیار خوبی از سوی این شرکت در راه است که به طور حتم پرچم‌داری بسیار دوست داشتنی خواهد بود. البته باید بدین نکته نیز توجه کرد که این محصول بعد از انتشار نسخه رسمی ویندوز 10 عرضه خواهد شد.

Microsoft-Lumia-940-Leaks-in-Live-Image-480124-2

در کنار اطلاعاتی که تاکنون در خصوص لومیا 940 منتشر شده است، اخباری نیز در خصوص لومیا 940XL به بیرون درز کرده که گفته می‌شود نسخه بزرگ‌تر لومیا 940 خواهد بود. در بسیاری از موارد این دو گوشی مشخصات یکسانی خواهند داشت به‌جز برخی تفاوت‌های جزیی که در سخت افزار آن‌هاست.

لومیا 940 یک صفحه نمایش 5.2 اینچی خواهد داشت که یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی آن را تامین خواهد کرد. همانند واژه XL که به انتهای لومیا 940XL چسبیده است، انتظار می‌رود که این محصول صفحه نمایش بزرگتری داشته باشد و گفته می‌شود که شاهد یک نمایشگر 5.7 اینچی بر روی این محصول خواهیم بود. هر دو اسمارت فون وضوح تصویر QHD را ارایه خواهند داد که احتمال می‌رود لومیا 940 صفحه نمایش شارپ‌تری نسبت به لومیا 940XL داشته باشد.

گفته می‌شود که لومیا 940XL یک باتری بزرگ‌تر 3300 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت که پردازش‌های آن نیز توسط اسنپ‌دراگون 808 انجام خواهد شد. البته فعلا اطلاعات دقیقی در خصوص پردازنده لومیا 940 منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که شاهد اسنپ دراگون 805 بر روی این پرچم‌دار باشیم. علاوه بر این، هر دو محصول 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهند داشت که یک دوربین 20 مگاپیکسلی نیز دریچه آن‌ها به دنیای بیرون خواهد بود.

انتظار می‌رود که به‌زودی اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر شود تا هرچه بیشتر با این پرچم‌داران ویندوزفونی آشنا شویم.

2 در مورد “اطلاعات بیشتری از لومیا 940 و نسخه XL آن منتشر شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH