نسخه RTM ویندوز ۱۰ اوایل تابستان امسال از راه می‌رسد

ویندوز ۱۰ که بسیاری از کابران سراسر جهان مدت‌هاست انتظار عرضه آن را دارند طی چند ماه آینده به بازارها خواهد آمد. اگر به ماه آوریل برگردیم، سخنگو و مدیر عامل کمپانی AMD، لیرا سو اعلام کرد که ویندوز ۱۰ نهایی در ماه جولای از راه خواهد رسید.

gsmarena_001حالا یکی از لو دهندگان روسی نسخه‌های ویندوز به نام WZor به این نکته اشاره کرده که نسخه RTM ویندوز ۱۰ برای تولیدکنندگان ارسال شده بنابراین آن‌ها می‌توانند رایانه‌های خود را پیش از عرضه عمومی ویندوز، با این نسخه بروز نمایند.

gsmarena_002.jpgمایکروسافت تاکنون اشاراتی به زمان عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ به صورت عمومی کرده است. از زمانی که خبر عدم عرضه بروزرسانی رایگان اعلام شد، حالا بسیاری از کاربران علاقمند هستند تا هرچه سریعتر با این نسخه جدید کار کنند.

با ارایه Windows 10 RTM در ماه جولای، آخرین فرصت برای رفع باگ‌ها و مشکلات احتمالی برای تیم مایکروسافت فراهم خواهد شد تا پیش از عرضه نسخه نهایی‌ که قرار است به دست کاربران برسد، یک محصول روان و بی‌نقص را به دست کاربران برسانند. تا پیش از عرضه نسخه RTM نیز، ردموندی‌ها اقدام به انتشار بروزرسانی‌های پی در پی برای کاربران برنامه Windows Insider می‌کنند تا بتوانند مشکلات و نقص‌های موجود را تا حد زیادی رفع نمایند و نیز امکانات و بهینه‌سازی‌های جدید را مورد بررسی قرار دهند.

قرا است مایکروسافت نسخه نهایی سیستم عامل مورد بحث را به طور همزمان در ۱۹۰ کشور و به ۱۱۱ زبان مختلف منتشر کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH