نیمه اول سال 2016 شاهد عرضه پهپاد‌های GoPro خواهیم بود!

کمپانی صاحب نام GoPro که یکی از شرکت‌های تولید کننده اکشن‌کم‌های قدرتمند است در طول امسال اولین کوآدکوپر خود را عرضه خواهد کرد و Nick Woodman، مدیر عامل این شرکت می‌گوید که پهپاد‌های این کمپانی نیز در نیمه اول سال 2016 روانه بازار خواهند شد.

GoPro

او در خصوص کوآدکوپر نیز اطلاعاتی را ارایه داد و مدعی شد که این محصول در واقع یک وسیله جانبی عالی برای GoPro محسوب می‌شود که فعلا اطلاعاتی در خصوص رنج قیمتی آن منتشر نشده است. اما انتظار می‌رود که رنجی در حدود پهپاد‌های Parrot و DJI داشته باشد.

به‌طور حتم عرضه یک پهپاد با GoPro بسیاری از افراد را شگفت‌زده خواهد کرد و تاکنون نیز این کمپانی با شرکت‌های دیگر در زمینه پهپاد‌ها همکاری می‌کرد و دوربین خود را از طریق آن‌ها به آسمان می‌فرستاد اما از این پس گویا خودکفا خواهد شد و شاهد محصول بسیار خوبی از سوی این کمپانی خواهیم بود. گفتنی است که دوربین‌های GoPro که در واقع اکشن‌کم نامیده می‌شوند برای فیلم برداری از حرکات سریع مورد استفاده قرار می‌گیرند که از این میان می‌تواند به فیلم برداری توسط دوچرخه سواران و… اشاره کرد که اکنون با اتصال آن به پهپاد، خود GoPro می‌تواند ویدیو‌های بهتری را نیز ضبط کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH