این تصویر که توسط گوگل منتشر شده احتمالا بخشی از نکسوس جدید را نشان می‌دهد

n5--h1همانطور که در پیش از این به اطلاع شما رساندیم، امروز اندروید M رسما توسط گوگل معرفی شد که در آن بهینه‌سازی‌ها و بهبودهای فراوانی انجام شده و قابلیت‌ها و امکانات جدیدی نیز در این نسخه اضافه گشته‌اند. در کل می‌توان موارد تازه اندروید M را در شش بخش دانست: دسترسی اپلیکیشن‌ها، تجربه مرورگری وب، ارتباط بین اپلیکیشن‌ها، پرداخت‌های موبایلی، پشتیبانی از سنسور اثر انگشت و مدیریت باتری و شارژ.

اما موضوع جالبی که در این کنفرانس رخ داده، نشان دادن یک تصویر از جانب گوگل بوده که بخش پایینی یک تلفن هوشمند را نشان می‌دهد که گفته شده این همان نسل جدید سری گوشی‌های هوشمند نکسوس است. البته این تصویر مرموز بیشتر برای توضیح دستگاه‌های آینده که از USB Type-C پشتیبانی می‌کنند مورد استفاده قرار گرفته. USB Type-C نوع جدیدی از امکانات ارتباطی کابلی است، که می‌تواند جایگزین micro USB 2.0 و micro USB 3.0 در گوشی‌ها شود که سرعت شارژ بیشتری را به ارمغان خواهد آورد. اما با وجود تمامی این تفاسیر، تصویر مورد بحث بسیار شبیه به نکسوس ۵ است.

همانطور که احتمالا می‌دانید نکسوس ۵ توسط ال‌جی ساخته شده که یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند سری نکسوس است، اما اخیرا گوگل دیگر این محصول را تولید نمی‌کند و به سمت اکوسیستم تلفن‌های هوشمند با صفحه نمایش بزرگتر رفته که نتیجه آن را می‌توانیم در تلفن هوشمند غول پیکر نکسوس ۶ ببینیم. این گوشی از صفحه نمایشی در اندازه نزدیک به ۶ اینچ بهره می‌برد!

بنابراین می‌توانیم حالا کمی امیدوار باشیم که قرار است نسل جدید جایگزین نکسوس ۵ از راه برسد. اما این فقط یک حدس است و نمی‌توان فعلا در این بازه زمانی با قاطعیت در اینباره سخنی به میان آورد. راستی، شما کدام نکسوس رو می‌پسندید، نکسوس ۵ با صفحه نمایش کوچکترش یا نکسوس ۶ با صفحه نمایش بزرگش؟

1 در مورد “این تصویر که توسط گوگل منتشر شده احتمالا بخشی از نکسوس جدید را نشان می‌دهد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH