اندروید Wear اکنون 4000 اپلیکیشن دارد!

گوگل امروز در طول کنفرانس خبری خود رسما اعلام کرد که 4 هزار اپلیکیشن برای اندروید Wear در طول سال توسعه یافته است. کتابخانه‌های این سیستم عامل ارتقا داشته است و قابلیت‌های جدیدی را در آن شاهد هستیم که اپلیکیشن‌های قدرتمندی نیز برای آن عرضه شده است که از این میان می‌توان به Uber، Foursquare و Citymapper اشاره کرد.

Android-Wear

اپلیکیشن Uber برای اندروید Wear امروز یکی از برنامه‌هایی بود که با انتشار آن برای اندروید پوشیدنی افراد زیادی از این اقدام استقبال کردند. از این پس با کمک قابلیت‌های Uber کاربران می‌توانند به سادگی با گفتن جمله OK, Google, call me a car یک خودرو را برای خود بگیرند که سریعا در موقعیت آن‌ها حضور می‌یابد. اپلیکشینی نظیر Foursquare نیز می‌تواند کاربرش را در خصوص رستوران‌ها و… مطلع کند.

گوگل در طول کنفرانس توسعه دهندگان خود اعلام می‌کرد که اندروید Wear جدید با اسمارت واچ جدید کمپانی ال‌جی با نام Urbane همگام است و بدین ترتیب می‌بایست شاهد شکلک‌ها و دستورات حرکتی در این نسخه باشیم. البته واضح است که گوگل سعی دارد تا سیستم عامل خود را به عنوان یک پلتفرم مجزا آماده رقابتی خونین با نماینده بی شاخ دم اپل با نام اپل واچ سازد.

1 در مورد “اندروید Wear اکنون 4000 اپلیکیشن دارد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH