قابلیت‌های جدید اپلیکیشن Inbox گوگل

گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان خود اعلام کرد که از این پس استفاده از اپلیکیشن Inbox در اختیار تمام کاربران قرار خواهد گرفت و افراد می‌توانند بدون نیاز به دعوت نامه از آن استفاده کنند. پس اگر شما نیز از جمله کاربرانی هستید که از این پس می‌خواهید ایمیل‌های خود را از طریق این اپلیکیشن مدیریت کنید، شاید بهتر باشد که با ویژگی‌های اصلی اپلیکیشن Inbox آشنا شوید.

Inbox

سوایپ برای پاک کردن

در این اپلیکیشن کاربران به سادگی می‌توانند با سوایپ کردن ایمیل، آن را پاک سازی کنند. برای فعال کردن این قابلیت می‌بایست وارد بخش تنظیمات نرم افزار شوید و سپس به اکانت خود بروید و از بخش Action when done with massages گزینه Move to trash را انتخاب کنید.

امضا

اگر می‌خواهید که در پیام‌هایی که ارسال می‌کنید نام و یا مشخصاتی از شما به صورت همیشگی ثبت شود و در هر پیام بدون این که آن‌ها را بنویسید به فرد گیرنده ارسال شود، می‌بایست وارد بخش تنظیمات و سپس اکانت خود شوید و از طریق قسمت Signature و Toggle on متن مورد نظر را وارد کنید.

جلوگیری از ارسال پیام

در اغلب سرویس‌های ایمیل کاربران زمانی که یک پیام را ارسال می‌کنند دیگر نمی‌توانند آن را بازگردانند اما در گوگل افراد بعد از ارسال یک ایمیل می‌توانند آن را از طریق دکمه Undo باز گردانده و مانع از ارسال آن شوند.

البته توجه کنید که تمامی این قابلیت‌هایی که ذکر کردیم در نسخه 1.8 این اپلیکیشن وجود دارد و اگر شما با آپدیت کردن اپلیکیشن همچنان قادر به استفاده از این قابلیت‌ها نبودید، می‌بایست دستگاه خود را رستارت کنید.

البته قابلیت‌های دیگری نیز درون این اپلیکیشن وجود دارد که شما نیز می‌توانید از طریق بخش دیدگاه‌ها وجود این قابلیت‌ها را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH