تبلت ZenPad S 8.0 از ایسوس معرفی شد

ASUS-ZenPad-S-8-0همانطور که در هفته گذشته اخباری در این‌باره منتشر شده بود، حالا ایسوس از نسل جدید خانواده تبلت‌های اندرویدی خود به نام ZenPad رونمایی کرده که جایگزینی برای خانواده MeMO Pad محسوب می‌شود. این شرکت از سه عضو جدید در خانواده زن‌پد خود رونمایی به عمل آورده که شامل یک تبلت 7 اینچی، یک تبلت ۸ اینچی و یک تبلت 10.1 اینچی می‌شوند. هر سه تبلت یاد شده خوب ارزیابی شده‌اند اما مدل قدرتمند ۸ اینچی بیشترین توجهات را به سمت خود جلب نموده.  ضخامت این محصول تنها 6.6 میلی‌متر است و ۲۹۸ گرم وزن دارد. بدنه این دستگاه فلزی بوده و صفحه نمایش بکار رفته در آن از رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل بهره می‌برد و در تولید آن از پنل IPS استفاده شده. صفحه نمایش مورد اشاره دارای نسبت تصویری ۴ به ۳ است، بنابراین می‌تواند شانه به شانه‌ آی‌پد مینی رقابت کند. چیپست ۶۴ بیتی بکار رفته در تبلت مورد بحث Atom Z3580 است که ساخت شرکت اینتل بوده و در کنار آن ۴ گیگابایت حافظه رم پردازشی بکار رفته است. بنابراین با توجه به چنین مشخصاتی نباید نگران کارایی و عملکرد دستگاه باشید. اما بهتر از این مشخصات، وجود دو بلندگوی با کیفیت در جلو تبلت است که با تکنولوژی DTS بهینه شده. اگر به نوشتن و نقاشی کردن بر روی تبلت‌ها علاقمند هستید، می‌توانید به همراه این محصولات قلم استایلوس Z Stylus را نیز تهیه کنید. این قلم قادر به تشخیص ۱۰۲۴ واحد فشار است.

بعلاوه مدل معمولی زن‌پد ۸ اینچی از پردازنده اتم X3 بهره می‌برد و طراحی آن مشابه با زن‌پد اس ۸ است. در کنار این مشخصات، تعدادی لوازم جانبی بسیار مناسب و کاربردی نیز معرفی شده. Zen Clutch و Zen Case دو قاب برای محافظت از دستگاه هستند و کاور جالب Audio Cover علاوه بر محافظت از تبلت باعث تقویت صدا تا 5.1 برابر خواهد شد. همچنین قاب Power Case می‌تواند عمر باتری را تا ۱۵ ساعت افزایش دهد. این خانواده جدید تبلت‌های ایسوس همچنین شامل یک مدل پایین رده ۷ اینچی هستند که صفحه نمایش آن رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل را ارایه می‌کند. همچنین برای مدل 10.1 اینچی یک صفحه کلید جداگانه آماده شده که می‌توانید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. این صفحه کلید از داک بلوتوثی بهره می‌برد. اما در مورد قیمت و زمان عرضه این محصولات هنوز اطلاعاتی در دست نیست و به محض انتشار این مشخصات، شما را در جریان قرار می‌دهیم.

zenpad-fashion-walk

بر اساس نگاه نزدیکی که وب سایت انگجت به این محصولات داشته، ZenPad S 8.0 نسبت به مدل ZenPad 8.0 حس یک کالای مرغوب‌تر را به کاربر القا می‌‌کند. هر دو مدل را براحتی می‌توان در دست گرفت، اما مدل اول، باریک‌تر است و بدنه فلزی آن، آزادی عمل بیشتری را به کاربر می‌دهد. حالا پس از مدت‌ها شاهد این هستیم که ایسوس تبلت‌هایی را روانه بازار کرده که براحتی قادر به رقابت با نمونه‌های موجود شرکت‌های رقیب هستند. قاب محافظ Zen Case که بنظر می‌رسد خیلی از افراد را به خود علاقمند کرده به گفته نویسنده وب‌سایت انگجت که از نزدیک با آن کار کرده، قادر است صدای بسیار بلندی را تولید کند. اگر می‌خواهید تجربه یک صدای بلند را در تبلت‌ها تجربه کنید، این کاور قطعا نظر شما را هم جلب خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH