اپ‌رسان: معرفی و دانلود اپلیکیشن مدیریت فایل ایرانی فایلمن

com.microweb.filemanامروزه پلتفرم اندروید آن‌قدر گسترده شده که در هر زمینه‌ای که فکرش را بکنید، چندین اپلیکیشن مختلف وجود دارد. مدیریت فایل یکی از کلیدی‌ترین امکاناتی است که هر کاربر اندرویدی قطعا به آن نیاز دارد. اکثر گوشی‌ها، همراه خود اپلیکیشن مدیریت فایل دارند و نیز اپلیکیشن‌های شخص ثالث بسیاری در این زمینه وجود دارد.

فایلمن هم یک اپلیکیشن اندرویدی رایگان ایرانی برای مدیریت فایل‌ها است. این اپلیکیشن دارای رابط کاربری تخت و ساده‌ای است که کار با آن را برای همه آسان می‌کند. البته شاید از نظر امکانات، فایلمن با اپلیکیشن‌هایی مانند ES File Manager قابل قیاس نباشد، اما تمامی کاربردهای یک برنامه مدیریت فایل استاندارد را داراست.

فایلمن-3با فایلمن می‌توانید به راحتی اقدام به فشرده سازی اسناد و تصاویر و … نمایید یا فایل‌های فشرده را باز کنید. امکان ارسال فایل‌ها، تغییر نام، حذف، کپی و جابجایی در این اپلییکیشن وجود دارد. یکی از مهم‌ترین مزایای اپلیکیشن مورد بحث، رابط کاربری فارسی آن است. اگر بخواهید عمل کپی یا حذف و … را به طور همزمان برای چند فایل انجام دهید، فایلمن با قابلیت انتخاب چندگانه، این عمل را برایتان آسان خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های کاربردی اپلیکیشن مورد اشاره می‌توان به قابلیت پشتیبان‌گیری از اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی دستگاه اشاره کرد. همچنین هنگام گشت و گذار و مرور فایل‌ها، اسناد، تصاویر و ویدئوهای خود، می‌توانید مسیری که در آنجا هستید را در بالای اپلیکیشن مشاهده کنید و همین موضوع باعث جلوگیری از سردرگمی بین پوشه‌های تودرتو خواهد شد. دیگر ویژگی‌های کلیدی فایلمن، امکان انتخاب تم روشن و تیره و حجم بسیار کم آن است.

علاوه بر مواردی که در این مطلب اشاره کردیم، ویژگی‌های دیگری نیز در این اپلیکیشن وجود دارد که خودتان می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید.

bazar-logo

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH