اپ‌رسان: با Photo Funia تصاویر خلاقانه بسازید!

com.photofunia.androidدنیای تلفن‌های هوشمند آنقدر گسترده شده که تقریبا هر کاری از این نوع گجت‌ها بر می‌‌آید. اما در این مطلب می‌خواهیم در مورد تصاویر صحبت کنیم. عکس یک اثر ماندگار است که همه به آن علاقه دارند و با توجه به اینکه تقریبا همه تلفن‌های هوشمند مجهز به دوربین نیز هستند، امروزه ثبت خاطرات روزانه با عکس‌ها بسیار آسان است و هر کسی می‌تواند به سادگی در هر روز تعداد زیادی عکس از خود و یا سایر سوژه‌ها ثبت کند.

اما دیگر زمان آن به سر آمده که برای ویرایش تصاویر باید به کلاس آموزش فتوشاپ می‌رفتید و پس از ثبت عکس‌ها و انتقال آن به رایانه با آموزشی که کسب کرده‌ بودید، اقدام به ویرایش تصاویر کنید. حالا با اپلیکیشن‌های بسیار زیاد و قدرتمندی که برای تمامی گوشی‌های هوشمند ساخته شده‌اند کافیست کمی خلاقیت به خرج دهید و با امکانات و ابزارهای آماده، تصاویری را خلق کنید که حتی متخصصین فتوشاپ برای ساختنش باید ساعت‌ها وقت بگذارند!

com.photofunia.android1.jpgPhoto Funia نام یکی از همین نوع اپلیکیشن‌هاست که امروزه در بین کاربران سراسر جهان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. هر روزه میلیون‌ها نفر برای زیبا سازی عکس‌های خود از این اپلیکیشن بهره می‌برند، چرا شما جز آن میلیون‌ها نفر نباشید؟

همانند سایر اپلیکیشن‌های موبایلی، Photo Funia تعداد بسیار زیادی قالب آماده را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. شما اپلیکیشن را باز می‌کنید، سپس با گرفتن عکس جدید یا وارد کردن یکی از تصاویری که قبلا گرفته‌اید کار را شروع می‌کنید. حالا کافیست یکی از تم‌های بی‌شماری که در این اپلیکیشن وجود دارد را برگزینید و پس از اینکه پردازش‌های لازم بر روی تصویرتان انجام شد، اقدام به سفارشی سازی اجزای آن قالب نمایید تا در نهایت به نتیجه دلخواه و مد نظرتان برسید.

com.photofunia.android4.jpgیکی از تفاوت‌های بسیار مهم Photo Funia با سایر اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر موبایل، این است که در اپلیکیشن یاد شده، قالب‌ها و سبک‌های آماده به صورت دسته بندی شده در اختیار شما هستند. همچنین تمامی این حالت‌ها به صورت آنلاین بارگذاری می‌شوند و روزانه ده‌ها مورد جدید به آن‌ها اضافه می‌شود. در صفحه اصلی نیز می‌توانید لیست جدیدترین قالب‌های اضافه شده و محبوب‌ترین آن‌ها را به صورت مجزا ببینید. همین ویژگی یکی از برترین مزیت‌های Photo Funia است.

پس منتظر چه هستید؟ همین حالا Photo Funia را دانلود کنید و تصویر خود را به جای مونالیزا قرار دهید، یا از خود یک پرتره حرفه‌ای بسازید و یا تصویر خود را به صورت یک عکس کشیده شده بر روی دیوار تبدیل کنید! خوشبختانه این اپلیکیشن برای هر سه پلتفرم محبوب موبایلی یعنی اندروید، ios و ویندوزفون آماده شده است.

bazar-logodlappsotredlwinphonesotre

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH