معرفی وب‌سایت 10FastFingers: رکورد تایپ شما در یک دقیقه چقدر است؟

شاید شما نیز مثل بعضی‌ها در تایپ کردن ماهر و سریع باشید؛ شاید هم در این کار کند و ضعیف هستید؛ اما وضعیت شما نسبت به دیگران چگونه است؟!

در این مقاله قصد داریم تا وب‌سایتی را به شما معرفی کنیم که سرعت شما در تایپ کردن می‌آزماید، در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه شوید!lady typingوب‌سایت 10FastFingers به این دلیل به وجود آمده است تا سرعت تایپ‌تان را به شما نشان دهد. 10FastFingers به شما اجازه می‌دهد سرعت تایپ خود را امتحان و آن را با دیگران مقایسه کنید. برای این کار فقط باید شروع به تایپ کنید و ببینید که چقدر سریع هستید.

البته این وب‌سایت، از چند بخش مختلف تشکیل شده است و در منوی آن، بخش‌های تست تایپ، تست تایپ پیشرفته، مسابقه تایپ، تمرین متنی و 1000 نفر برتر را می‌توانید مشاهده کنید. پس علاوه بر این‌که در 10FastFingers قادر به فهمیدن میزان سرعت تایپ خود هستید، می‌توانید در آن، هر روز تمرین کنید و سرعت تایپ خودن را به طرز عجیبی بهبود ببخشید و از تایپ کردن کلمات اشتباه جلوگیری کنید.

شما از آدرس زیر قادر به ورود به این وب‌‎سایت خواهید بود:

سایت  10FastFingers 

*نکته: سرعت تایپ شما در وسایل مختلف (کامپیوتر، گوشی، تبلت و…) به احتمال فراون متفاوت خواهد بود؛ پیشنهاد ما این است که هم با رایانه و هم با تبلت یا گوشی‌خود این تست را انجام دهید تا میزان تفاوت سرعت تایپ‌تان را در دستگاه‌های مختلف بسنجید!

در صورت تمایل رکود بدست آمده خود را با ما به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز رکوردتان را مشاهده کنند.

5 در مورد “معرفی وب‌سایت 10FastFingers: رکورد تایپ شما در یک دقیقه چقدر است؟”

  1. (WPM) 27
    ضرب کلید 140
    (136 | 4)
    کلمات درست 22
    کلمات نادرست 1
    You are better than 46.77% of all users (position 1369 of 2572 – last 24 hours)

  2. مجتبی بوالحسنی

    اخه هم باید بخونی عم بنویسی یکی برام بخونه 60 تا ک هیچ. 80 تا هم رکورد دارم. ولی خوندن و نوشتن استانداردش نیست. الان شد 55

    1. مهدی خرسندی

      خب، مگه مقاله می خوای بنویسی برات می‌خونن؟ می‌بینی ترجمه می‌کنی؛ اینم همونطوریه دیگه! برادر باید تمرین کنی 😀

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH