آی‌فون 6s پلاس صفحه نمایشی با وضوح QHD خواهد داشت!

اپل یکی از کمپانی‌هایی است که بسیار محتاطانه و البته دقیق تغییراتی را در محصولاتش اعمال می‌کند و نهایت سعی خود را به عمل می‌آورد تا بهترین محصول را عرضه کند. اکنون نیز در حال نزدیک شدن به زمان معرفی آی‌فون جدید هستیم و اخبار و شایعاتی در خصوص اقدامات این کمپانی منتشر می‌شوند.

WQHD5-5-3c

شاید امسال را بتوان سال QHD‌ها نامید. زیرا اغلب پرچم‌داران از این وضوح تصویر پشتیبانی می‌کنند و در این میان نیز گویا اپل هم تصمیم دارد که وارد این رقابت شود، البته همچنان محتاطانه! زیرا یک منبع چینی اعلام کرده است که آی‌فون 6s صفحه نمایشی با وضوح فول اچ‌دی خواهد داشت اما صفحه نمایش نسخه بزرگ‌تر این محصول از وضوح QHD یا همان 2K پشتیبانی خواهد کرد.

اپل اخیرا 1.7 میلیارد دلار در یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده‌های صفحه نمایش موبایل سرمایه گذاری کرده است و انتظار می‌رود که بر این اساس آی‌فون‌های جدید این کمپانی پنل نمایشگر جدیدی داشته باشند. بر اساس شایعات، انتظار می‌رود آی‌فون 6s صفحه نمایشی 4.7 اینچی و آی‌فون 6s پلاس نیز صفحه نمایش 5.5 اینچی داشته باشد که در واقع سایز‌بندی محصولات فعلی این کمپانی هستند.

گفته می‌شود که اپل در آی‌فون‌های جدید خود بر روی دوربین نیز توجه ویژه‌ای خواهد داشت و انتظار می‌رود که شاهد یک دوربین 12 مگاپیکسلی از نوع RGBW بر روی این محصولات باشیم. حال اگر طرف‌داران آی‌فون بدانند که صفحه نمایشی QHD در انتظار آن‌هاست، بدون شک هرچه بیشتر به سوی این کمپانی خواهند آمد. البته شاید دلیل چنین اقدامی هم به صفحه نمایش بزرگ‌تر آی‌فون 6s پلاس و هم میزان فروش نسخه قبلی آن باز گردد. زیرا بر خلاف انتظارات آی‌فون 6 فروش بسیار بهتری از آی‌فون 6 پلاس داشت و اکنون اپل تصمیم دارد با چنین اقدامی میزان استقبال از این محصول را نیز افزایش دهد.

4 در مورد “آی‌فون 6s پلاس صفحه نمایشی با وضوح QHD خواهد داشت!”

  1. آراد علیخانی

    اپل و هر کمپانی دیگر هر کاری بکند نمی تواند به صفحه نمایش های اسمارت فون ها و تبلت های سامسونگ برسه. آون از تب اس 8.0 که با تراکم پیکسلی 359ppi یعنی بیشترین میزان تراکم پیکسلی در تبلت ها وهمچنین پنل سوپر آمولد که از ips و … خیلی بهتره و تفاوت تخودش رو در تمام مقایسه ها نشان داده . حالا هم که گلکسی S6 و s6 edge که با صفحه نمایش QHD سوپر آمولد 3K و بیشترین میزان تراکم پیکسلی در بین اسمارت فون ها 577PPI در صدر جدول است. اپل گریه نکن…

  2. بزرگتر کردن ایفون و به وجود اوردن ایفون6 پلاس بس نبود…
    حالا هم صفحه Qhd.
    فکر کنم روح استیو داره میلرزه تو قبر به خاطر انتخاب تیم کوک!!
    بگذریم…
    ورود اپل رو به دنیای qhdها خوشامد میگم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH