سامسونگ و اچ‌تی‌سی در سرازیری فروش!

کمپانی‌های مختلف پرچم‌داران سال 2015 را معرفی و روانه بازار کرده‌اند اما گویا در این میان کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ و اچ‌تی‌سی شرایط چندان مناسبی ندارند. زیرا همه افراد بر این اعتقاد بودند که اگر سامسونگ زبان طراحی خود را تغییر دهد، می‌تواند غول بی‌رقیب بازار باشد اما آمار فروش حکایت متفاوتی دارند.

Report-HTC-and-Samsung-cut-component-orders-for-their-current-flagship-models

پرچمدار امسال سامسونگ نسبت به گذشته با سرعت کمتری به فروش می‌رود و حالا این کمپانی مدعی شده که تصمیم دارد در سال 2015 حدود 50 میلیون دستگاه از گلکسی S6 و گلکسی S6 اج را تولید و عرضه کند (حالا اینکه کشش بازار به چه میزان است خود موضوعی دیگر را شامل می‌شود) و در سمت مقابل میدان نیز یک کمپانی تایوانی ایستاده است که چوب تکرارش را می‌خورد. اچ‌تی‌سی چند سال پیش وان (m7) را با بوق و کرنا معرفی کرد و تمام افراد نیز شیفته زیبایی آن شدند، بعد از مدتی دوباره محصولی مشابه معرفی شد و امسال نیز باز محصولی تکراری را شاهد بودیم که البته در کنار بهبود‌هایی که داشت همچنان از طراحی‌ شبیه به نسل‌های قبلی استفاده می‌کرد که شاید دلیل بحران مالی فعلی اچ‌تی‌سی نیز همین موضوع باشد. میزان فروش سامسونگ در پرچم‌دارانش حدود 16 درصد و میزان فروش اچ‌تی‌سی در وان M9 حدود 30 درصد کاهش یافته است. حال اچ‌تی‌سی انتظاراتش را پایین آورده و تصمیم دارد که در سال 2015 حدود 3.2 میلیون دستگاه وان M9 تولید کند.

16 در مورد “سامسونگ و اچ‌تی‌سی در سرازیری فروش!”

  1. اقای Mr reza
    فروش سامسونگ در بدترین شرایط چند برابر سونی هست!پس اگه قراره بین سونی و سامسونگ یکی ورشکسته شه اون صد در صد سونیه!
    جنس بنجل و بازیافتی؟منظورت پلاستیکه؟
    ده همین حرفها رو زدید که الان جزو طرفداران یه شرکت عقب مونده محسوب میشید و سونی هی در جا میزنه. به هر کی که میگی قسم میخورم سامسونگ تو اس6 از شیشه و فلز استفاده کرد نه از پلاستیک چرا خودتو به نفهمی میزنی؟
    حداقل یه حرکت انقلابی تو جنس بدنه پرچم دار های سامسونگ شاهد بودیم نه مثل سونی که تو زد 3 پلاس (البته زد4 بود ولی ترسید فروش نکنه کردش زد3 پلاس!) همون زد3 رو با یه پردازنده ای که نچندان قویه داره میده به مردم با یه قیمت فضایی! سونیه که زد3 بازیافتی به اسم زد3 پلاس داره عرضه میکنه!

  2. چرا الکی بحث میکنید؟؟
    حالا اینا ورشکسته شن یا برن تو مریخ هم گوشی بفروشن آیا یه ریال به شما میرسه؟؟؟؟

    1. خب فعلا که خبرا از کاهش شدید فروش سامسونگ میدن و ایشالا خبر ورشکستگیش نزدیکه. دیگه کسی پول به جنس بنجل و بازیافتی نمیده

  3. تنها برندهایی که آمار رو به رشد دارن کمپانی های چینی و سونی هست.البته سونی خیلی ریز رو به رشده. زمان مرگ سامسونگ داره میرسه.

    1. ههههههههه
      تازه داره رو میاد
      اس6 در 1 ماه 10 میلیون فروش داشته و الان بهترین گوشی رو داره
      زورت میگیره نداری میخوای کوچیکش کنی؟؟

      1. سامسونگ 10 میلیون فرستاده تو بازار. ولی فقط 6 میلیون فروخته پسر خوب. اینکه کقداری بدی تو بازار و بزنی جزو آمار فروش ملاک نیست.

  4. سونی فعلا عاقلانه ترین کار رو کرده که چیزی به نام پرچمدار نداده
    اگر میخواست Z3 پلاس رو بده به عنوان Z4 اونم به همین سرنوشت دچار میشد

    1. اخه سونی چی بوده دیگه
      اشغال ترین گوشی هارو سونی میزنه اینو هم همه میدونن فقط ادمایی ک سونی دارن میخوان گوشی شون رو بزرگ نشون بدن خوب از سونی میگن من نمونشو داشتم از بستگان نزدیکم z1 داشت و بقیه هم ک میبینن هیچ کی راضی نیست سونی اشغال ترینه اینو همه میدونن

      1. پسر من شک ندارم سنت زیر 15 سال باشه از نوع حرف زدنت معلومه! یه نصیحت تابستون نزدیکه برو جلو آفتاب پخته تر شی تا سال بعد همین موقع جمله بندی خوبی داشته باشی…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH