اپ‌رسان: آپارات، دنیایی از فیلم و ویدیوهای مختلف برای همه افراد

aparat-0امروزه یکی از مهم‌ترین دلیل اینکه هر رویدادی در جهان به سرعت بین تمامی افراد در سراسر دنیا مخابره می‌شود، استفاده از شبکه‌های اجتماعی است. اخبار می‌تواند به صورت عکس، متن یا ویدیو باشد. در این بین شبکه به اشتراک گذاری ویدیو یوتیوب، که زیر مجموعه‌ای از سرویس‌های گوگل محسوب می‌شود، بزرگترین خدمات را در بخش اشتراک گذاری فیلم و ویدیو به کاربران سراسر دنیا ارایه می‌دهد.

اما به دلیل در دسترس نبودن این سرویس برای بسیاری از ما ایرانی‌ها، نمی‌توانیم آنطور که باید و شاید از وجود یوتیوب بهره بگیریم. اما اصلا جای نگرانی نیست! آپارات، نام سرویسی تمام ایرانی و ساخت متخصصان کشورمان است که اگرچه در برخی موارد به پای گوگل نمی‌رسد اما از حق نگذریم خدمات بسیار خوبی را به کاربرانش می‌دهد.

آپارات به دلیل اینکه از سرورهای موجود در دیتاسنتر‌های داخل کشور برای این سرویس استفاده می‌کند، سرعت بسیار بالایی در اجرای صفحات و ویدیوها نسبت به یوتیوب دارد. بنابراین می‌توان با خیالی آسوده و عدم نگرانی از سرعت اینترنت، از خدمات آپارات بهره برد. اما چند وقتی است که سرویس مورد اشاره اقدام به ارایه اپلیکیشن‌های موبایلی خود هم نموده است. در نسخه‌های اولیه این اپلیکیشن‌، امکانات بسیار کمی وجود داشت و کیفیت هم آنچنان چنگی به دل نمی‌زد. اما حالا تیم توسعه دهنده آپارات، با بکار گیری زبان طراحی متریال و نیز افزودن امکانات و انجام بهبودها و اضافه کردن ویژگی‌های جدید، اپلیکیشن آن را به یک نرم افزار درخور و شایسه مبدل ساخته است.

Untitled

اگر چه هنوز نمی‌توان از داخل اپلیکیشن تمامی کارهایی که با نسخه تحت وب انجام می‌دهیم را داشته باشیم، اما برای مشاهده و دانلود بنظر چیزی کم نخواهیم داشت و همه چیز بخوبی آماده شده. یکی دیگر از مزایای خوب این سرویس، آن است که برخلاف یوتیوب که کاربران سراسر دنیا هر نوع محتوایی در آن قرار می‌دهند، اما محتوا در این سرویس کنترل شده‌ و امن است و می‌توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده از آن اقدام کرد.

اپلیکیشن یاد شده دارای دسته بندی اصلی وب‌سایت آپارات است که شما را به مشاهده ویدیو‌های مرتبط با هر موضوع راهنمای می‌کند. همچنین دانلود منیجر داخلی اپلیکیشن مورد اشاره باعث شده تا عملیات دانلود ویدیوها برای تماشا در دفعات آینده و به صورت آفلاین فراهم گردد.

در صفحه اصلی نیز شما می‌توانید ویدیوهای ویژه، ویدیوهای محبوب و نیز ویدیو‌های جدید ثبت شده در آپارات را مشاهده کنید و امکان دنبال کردن کانال‌های مورد علاقه و نیز اضافه کردن ویدیوها به لیست علاقه‌مندی‌ها، از دیگر امکانات کاربردی این اپلیکیشن به شمار می‌آیند. خوشبختانه پس از ارایه نسخه اندروید، تیم آپارات نسخه مخصوص iOS و ویندوزفون این سرویس را هم آماده کرده که می‌توانید بنا به موبایلی که از آن استفاده می‌کنید نسخه مخصوص به خود را دانلود کنید.

bazar-logodlappsotredlwinphonesotre

myket-badge

65 در مورد “اپ‌رسان: آپارات، دنیایی از فیلم و ویدیوهای مختلف برای همه افراد”

  1. محمد کبیری

    سلام دوستان کسی سرویس اشتراک ویدیو به جز این میشناسه که خوب باشه
    من نمیخوام رو ویدیو هام لوگوی خودشون رو بزنن اصلا کارشون درست نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH