اطلاعات بیش‌تری از گلکسی Tab S2 8.0 منتشر شد

چندی پیش خبر رسید که دو نسخه جدید سری تب اس سامسونگ، با نام‌های گلکسی Tab S2 8.0 (با شماره مدل SM-T715) و Tab S2 9.7 (با شماره مدل SM-T815) برای دریافت مجوز در اختیار آژانس TENAA چین قرار گرفته‌اند و توانستند تاییدیه این سازمان را برای فروش در این کشور به دست بیاورند. امروز نیز اخبار جدیدی از این دو تبلت منتشر شد که طبق آن، کمپانی سامسونگ به دنبال دریافت مجوزهای لازم  FCC ایالت متحده برای این دو تبلت است تا علاوه بر چین، بتواند در آمریکا نیز این تبلت‌ها را عرضه کند. همچنین یک وبلاگ فرانسوی تصاویر و اطلاعات جدیدی از این دو محصول منتشر کرد. برای آشنایی بیش‌تر با این دو دستگاه در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.Samsung-Galaxy-Tab-S2-8.0-visits-FCC 3

قرار است ضخامت این دو دستگاه، 5.4 میلی‌متر باشد و بدین ترتیب به عنوان باریک‌ترین تبلت‌های دنیا جایگزین مدل‌های قبلی‌شان یعنی گلکسی Tab S 8.4 و Tab S 10.5 می‌شوند.

اما به سراغ مشخصات تبلت گلکسی Tab S2 8.0 برویم:

یک نمایشگر 8 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1536 در 2048 پیکسل (با تراکم پیکسلی 320ppi)، حافظه داخلی 32 گیگابایتی (قابل ارتقا تا 128 گیگابایت از طریق کارت حافظه)، دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و دوربین سلفی 2.1 مگاپیکسلی از مشخصات مهم این دستگاه هستند.

همچنین، پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2.1 گیگاهرتز، در کنار پردازنده گرافیکی Mali-T760 MP8، چیپ‌ست 64 بیتی Exynos 7420 (همان تراشه‌ای که در پرچم‌داران امسال سامسونگ استفاده شده بود)، سیستم‌عامل اندروید 5 و 3 گیگابایت رم بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار دستگاه را تشکیل می‌دهند.

مشخصات نسخه 9.7 اینچی نیز تقریبا مشابه با نسخه 8 اینچی خواهد بود، اما ممکن است تفاوت‌های جزیی بین دو دستگاه وجود داشته باشد.

در زیر می‌توانید تصاویری از تب S2 8.0 را که بر روی وبلاگ فرانسوی NWE منتشر شده است، مشاهده کنید:Samsung-Galaxy-Tab-S2-8.0-visits-FCC 2Samsung-Galaxy-Tab-S2-8.0-visits-FCC

هنوز قیمت نهایی و تاریخ عرضه این دو محصول مشخص نشده است اما با توجه به این‌که مجوزهای FCC و TENNA را به  Galaxy Tab S2 8.0 داده‌اند، باید منتظر معرفی آن‌ها در روزهای آتی باشیم.

نظر شما در رابطه با سری جدید تبلت‌های سامسونگ چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH