کدام محصولات سونی به اندروید 5.1 بروزرسانی خواهند شد؟!

سونی امروز بسیاری از کاربران خود را خوشحال کرد. اغلب کمپانی‌ها مدتی بود که در خصوص اندروید 5.1 حرف می‌زنند اما در این میان کاربران سونی همچنان چشم به دهان سونی دوخته بودند تا حرفی در این خصوص به زبان آورد و امروز این تلسم شکست و سونی رسما از لیست محصولاتی که نسخه 5.1 را دریافت می‌کنند، پرده برداشت که در زیر می‌توانید با این محصولات آشنا شوید.

  • سری Z3: اکسپریا Z3، اکسپریا Z3v، اکسپریا Z3 کامپکت، اکسپریا Z3 کامپکت تبلت
  • سری Z2: اکسپریا Z2، اکسپریا Z2 تبلت
  • سری Z1: اکسپریا Z1، اکسپریا Z1 کامپکت، اکسپریا Z1S، اکسپریا Z اولترا (به همراه نسخه گوگل پلی)
  • سری Z: سونی اکسپریا Z، سونی اکسپریا ZL، سونی اکسپریا ZR، سونی اکسپریا تبلت Z
  • سونی اکسپریا M2، سونی اکسپریا M2 Aqua
  • سونی اکسپریا T2 اولترا
  • سونی اکسپریا C3

Xperia Z3 Compact Review (36)

همان طور که مشاهده کردید سونی تمام پرچم‌داران خود را در کنار برخی محصولات روز دیگر به پله‌های بالاتر ارتقا خواهد داد. گفتنی است که بسیاری از این محصولات در حال حاضر بروزرسانی اندروید 5.0 را در ایران دریافت کرده‌اند ولی همچنان محصولاتی در این لیست وجود دارند که در صف انتظار دریافت آب نبات چوبی گوگل هستند.

توجه کنید که در ارایه این بروزرسانی‌ها نسخه‌های تک سیمکارته و دو سیمکارته نیز مد نظر خواهد بود و با این اوصاف کاربران دستگاه‌های دو سیمکارته نیز می‌توانند چشم انتظار اندروید 5.1 باشند.

قرار بر این است که آپدیت مذکور از ماه جولای عرضه شود اما ارایه این نسخه در کشور‌های مختلف و تحت اپراتوری‌های مختلف متفاوت خواهد بود. نظر شما در خصوص سیاست سونی در زمینه ارایه بروزرسانی‌ها چیست؟

6 در مورد “کدام محصولات سونی به اندروید 5.1 بروزرسانی خواهند شد؟!”

  1. من اوایل عید نوروز اندروید 5.1 دانلود کردم ولی دفتر تلفن خوبی نداره درکل جدیده وکارا تر ولی بعضی ارپز برنامه هاش عصبی میکنه اندروید 5.1

  2. خخخخ. هنوز s5 و نوت4 دارا تو ایران تو کف 5.0.2 هستن که ota بگیرن سونی داره واسه میان رده هاشم استارت 5.1.1 رو میزنه. جووونم سونی که انقدر بفکر ماهایی و احترام میذاری بما و مثل بعضی برندای سبزی فروش فکر غالب کردن جنس نیستی فقط. سامسونگم از لحاظ آپدیت باید با lenovo رقابت کنه.

  3. سونی در پشتیبانی از سری پرچمدار خودش به نسبت اچ تی سی و سامسونگ و ال جی…. فوق‌العاده عمل میکنه فقط نمیدونم چرا هیچ وقت کاری با t3 نداره؟؟؟ t3 که جدید تر وقدرتمند از t2 ultra هست؟

    1. قراره t3 مستقیما 5.1.1 بگیره. یزمان همه میگفتن دیگه به m2 آپدیت نمیده من گفتم صبر منید میده. به t3 هم شک نکنید میده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH