هیولایی از آسیا معرفی شد: با شارپ Aquos Xx آشنا شوید!

گاها سوال می‌شود چرا وقتی که یک محصول بسیار قدرتمند از سوی کشور‌های آسیایی معرفی می‌شود آن را هیولایی از سوی آسیا می‌نامیم. حال در این مقاله تصمیم داریم تا یکی از دلایل این موضوع را با معرفی یک محصولات قدرتمند ژاپنی بیان کنیم. امروز یک محصول جدید با نام Sharp Aquos Xx معرفی شد که قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و حاشیه صفحه نمایش آن نیز به اندازه بسیار کمی است.

The-Sharp-Aquos-Xx-(2)

بیایید از صفحه نمایش این محصول شروع کنیم. کمپانی شارپ بر روی اسمارت فون خود یک صفحه نمایش 5.7 اینچی قرار داده است که وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل را ارایه می‌دهد و غلظت تصویر آن نیز 386 پیکسل در هر اینچ است که تصاویر با جزئیات زیادی در این نمایشگر پخش می‌شود و عملکرد باتری آن نیز بهبود داشته است. این دستگاه از پردانزده 64 بیتی و هشت هسته‌ای اسنپدراگون 810 استفاده می‌کند که پردازش‌های گرافیکی آن نیز توسط Adreno 430 انجام می‌شود. شارپ 3 گیگابایت حافظه رم برای این محصول اختصاص داده است که چنین رمی برای سخت افزار این محصول مناسب به‌نظر می‌رسد. حافظه داخلی Aquos Xx نیز 32 گیگابایت است که امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد. بر روی این محصول شاهد یک دوربین 13.1 مگاپیکسلی در بخش پشتی و یک دوربین 2.1 مگاپیکسلی در بخش جلویی دستگاه هستیم که از لحاظ اعداد و ارقام چیز چندان بزرگی نیستند اما چند قابلیت جالب در آن‌ها نهفته شده است که این محصول را دوست داشتنی می‌کند.

The-Sharp-Aquos-Xx

با وجود اینکه این دوربین لرزشگیر اپتیکال دارد و از وضوح تصویر 4K نیز پشتیبانی می‌کند اما قابلیت‌هایی که از آن‌ها حرف می‌زنیم ویژگی‌های متفاوتی هستند. این دوربین قادر است تا با 2100 فریم بر ثانیه تصاویر حرکت آهسته را نمایش دهد که چنین فریمی در بین اسمارت فون‌ها خارق‌العاده محسوب می‌شود. البته بیشترین وضوحی که در این حالت دوربین قادر است نمایش دهد FWVGA نام دارد اما برای مثال شما می‌توانید در وضوح فول اچ‌دی نیز تصاویری با 1200 فریم بر ثانیه نمایش دهید.

The-Sharp-Aquos-Xx-(1)

ابعاد این محصول نیز دوست داشتنی است. زیرا یک صفحه نمایش بزرگ در بدنه‌ای کوچک قرار گرفته است که نسبت نمایشگر به بدنه 78 درصد است و دستگاه ضخامتی در حدود 8.7 میلی متر دارد. علاوه بر این، محصول مذکور از استاندارد IP57 نیز پشتیبانی می‌کند (مقاومت در برابر آب و گرد و غبار) و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی نیز درون آن قرار گرفته است که در کنار تمام این ویژگی‌ها شاهد اندروید 5.0 نیز بر روی Aquos Xx هستیم.

حال به دلیل اینکه چرا چنین محصولاتی را هیولایی از آسیا می‌نامیم، پی بردید؟

5 در مورد “هیولایی از آسیا معرفی شد: با شارپ Aquos Xx آشنا شوید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH