اچ‌تی‌سی یک نسخه خاص از وان M9 را برای فینال لیگ قهرمانان اروپا ساخته است!

چند روز دیگر یکی از زیبا‌ترین مسابقات فوتبال را شاهد خواهیم بود که فینال لیگ قهرمانان اروپا است و بازی بین بارسلونا و یوونتوس خواهد بود اما خوب این چه ربطی به تکنولوژی دارد؟ باید بگوییم که این موضوع چندان مرتبط به فناوری نیست اما اچ‌تی‌سی ارتباطی جالب در این میان ایجاد کرده است. این کمپانی به عنوان اسپانسر این بازی‌ها به شمار می‌رود و در این میان اقدامی جالب را نیز انجام داده. برای اطلاع از این موضوع در ادامه همراه ما باشید.

htc-champs-league-2

امروز اچ‌تی‌سی در صفحه فیس‌بوک خود تصویری را منتشر کرده است که در آن یک وان M9 مشاهده می‌شوید که از طلای 24 عیار پوشانده شده و در پشت آن نیز لوگو UEFA دیده می‌شود. با این اوصاف اچ‌تی‌سی تصمیم دارد تا یک نسخه خاص را عرضه کند و این نسخه نیز بدون شک محدود و صد البته گران قیمت خواهد بود.

کمپانی اچ‌تی‌سی در سال 2013 با معرفی وان m7 طراحی‌ دوست داشتنی را در برابر دیدگاه قرار داد که از بدنه یکپارچه فلزی ساخته شده بود و این زبان طراحی در نسل‌های بعدی نیز ادامه یافت و اکنون گویا این کمپانی تایوانی تصمیم دارد تا نسخه‌ای با طلای 24 عیار را نیز عرضه کند. البته اچ‌تی‌سی در این پست فیس‌‌بوکی هیچ اطلاعاتی را در خصوص محصول نداده است و نمی‌دانیم که کی و با چه قیمتی شاهد این نسخه خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH