تصویر محصولی از هواوی به بیرون درز کرد، آیا شاهد آنر 7 پلاس هستیم؟

چند صباحی است که اخباری در خصوص محصولی جدید از سوی کمپانی هواوی به گوشی می‌رسد و گفته می‌شود که این دستگاه آنر 7 نام خواهد داشت و بر اساس تصاویر TENNA نیز حضور چنین محصولی تقریبا تایید شده است. شایعات حاکی از آن هستند که آنر 7 از سنسور اثر انگشت بهره خواهد برد و اکنون در تصویری که منتشر شده این موضوع به صورت کامل قابل تایید است. آنر 7 بر اساس تصویری که امروز منتشر شده،‌ بدنه‌ای فلزی خواهد داشت که یک سنسور اثر انگشت نیز در بخش زیرین دوربین پشتی دستگاه قرار خواهد گرفت. البته شکل این سنسور اثر انگشت نیز کمی عجیب است. زیرا اغلب سنسور‌های اثر انگشت یا دایره‌ای و یا مربعی هستند اما در این محصول شاهد سنسوری با شکل بیضی هستیم.

بر اساس تصویری که امروز به بیرون درز کرد، دوربین این دستگاه نیز از یک فلاش LED بهره می‌برد که تقریبا تفاوت‌های زیادی بین این تصویر و تصاویری که توسط TENNA منتشر شده بود، وجود دارد. در تصاویر قبلی سنسور اثر انگشت ظاهری مربعی داشت و فلاش دوربین نیز در بخش کناری دستگاه قرار گرفته بود اما در این تصویر چنین نیست.

Huawei-Honor-7-leak

پس با این اوصاف تصویری که امروز منتشر شده مربوط به آنر 7 نیست و نسخه دیگری از آن را شاهد هستیم که در اطلاعات قبلی آنر 7 پلاس نامیده شده بود. البته این موضوع نیز فعلا چندان تایید نشده است. زیرا آنر 6 و آنر 6 پلاس که اکنون در بازار‌ها وجود دارند از لحاظ ظاهری تفاوت‌های چندانی با یکدیگر نداشتند و تنها سایز و دوربین‌شان متفاوت بود.

Huawei-Honor-7-hits-TENAA-with-a-fingerprint-scanner-(3)

بر اساس شایعات منتشر شده، انتظار می‌رود که آنر 7 از پردازنده جدید Kirin 935 استفاده کند که 3/4 گیگابایت حافظه رم خواهد داشت و حافظه داخلی آن نیز 16/64 و یا 128 گیگابایتی خواهد بود. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی این دستگاه قرار خواهد گرفت و شاهد یک باتری 3280 میلی‌آمپر ساعتی نیز درون آن خواهیم بود. صفحه نمایش این دستگاه احتمال می‌رود که 5.0 اینچی باشد و وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل را ارایه دهد. (البته بر اساس انتظار می‌بایست صفحه نمایش آنر 7 پلاس بزرگ‌تر از آنر 7 باشد) هواوی در 8 ژوئن (18 خرداد) یک کنفرانس خبری را برگزار خواهد کرد و به احتمال زیاد در طول این کنفرانس شاهد آنر 7 و آنر 7 پلاس خواهیم بود. پس برای آشنایی با مشخصات اصلی این دستگاه‌ها بهتر است که تا آن زمان صبر کنیم.

2 در مورد “تصویر محصولی از هواوی به بیرون درز کرد، آیا شاهد آنر 7 پلاس هستیم؟”

  1. به قول یکی از دوستان که گفتن هواوی هر چی هم که باشه باعث شد همه مردم گوشی دار شن و درباره این گوشی هم میتونم بگم اگه تصویر مرتبط با آنر7 باشه که کپی از جی 3 هست من پیر هم شدم اما یه خلاقیت تو هواوی ندیدم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH