اچ‌تی‌سی به شایعات خریداری شدن توسط شیائومی پایان داد

htc-logo1درحالیکه اچ‌تی‌سی چندین تلفن هوشمند بسیار زیبا و با کیفیت را تولید کرده، اما این شرکت در شرایط سختی به سر می‌برد و از شرکت‌های رقیب مانند سامسونگ و اپل و حتی ال‌جی که قبلا پا به پای آن‌ها به پیش می‌رفت، عقب مانده. در حقیقت بنظر می‌رسد شرکت یاد شده در حال حاضر کارش را بخوبی انجام نمی‌دهد.

پس از به وجود‌ آمدن این شرایط، شایعات بسیاز زیادی یکی پس از دیگری منتشر شدند که طی آن‌ها اعلام گشته بود، امکان دارد شرکت شیائومی در فکر خرید اچ‌تی‌سی باشد. در هر صورت بنظر می‌آید که این موضوع حقیقت نداشته باشد. Cher Wang از اچ‌تی‌سی گفته که این شایعات در مورد خریداری شدن شرکت مورد اشاره، اصلا حقیقت ندارند. این اخبار و شایعه‌ها به دنبال کاهش 5.92 درصدی ارزش سهام‌های اچ‌تی‌سی منتشر می‌شدند که به رقم 92.80 دلار رسیده. این قضیه تا جایی پیش رفت که حتی برخی از تحلیلگران سهام این شرکت و ارزشش را از نظر فنی شکننده اعلام کردند.

البته در جلسه هیئت مدیره این شرکت که در روز سه شنبه‌ هفته جاری برگزار شده بود، Wang از کارایی بد و عملکرد ضعیف در این دوره از سهام‌داران و سرمایه گذاران عذرخواهی کرد. وی همچنین این گفته را نقض کرد که شیائومی قصد خرید این شرکت را دارد و در واقع موردی که باعث شده برخی فکر فروش اچ‌تی‌سی را به سر داشته باشند.

در جلسه یاد شده، Wang همچنین اشاره کرد که این شرکت قصد دارد در اواخر سال میلادی جاری چند دستگاه جدید را معرفی کند که یکی از آن‌ها می‌توان محصول ویندوزفونی جدید آن‌ها باشد. همانطور که می‌دانید در حال حاضر اچ‌تی‌سی جدیدترین گوشی هوشمند خود را با نام One ME در کشور چین معرفی کرده. این موبایل هوشمند از پردازنده Helio X10 مدیاتک بهره می‌برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH