مشخصات دست‌‎بند SmartBand 2 سونی منتشر شد

روز گذشته سونی با قرار دادن یک اپلیکیشن در پلی استور، اطلاعات مربوط به یک گجت تازه‌ را در دسترس عموم قرار داد. این گجت، همان نسخه جدید دست‌بندهای هوشمند سونی است و احتمالا به طور ناخواسته اطلاعات آن لو رفته است.Screen_Shot_2015-06-04_at_5.22.35_PM.0.0 تصویر بالا نشان‌دهنده SmartBand 2 سونی است و طبق اطلاعات منتشر شده در پلی استور، این دستگاه دارای یک اپلیکیشن جدید نیز هست. اپلیکیشنی که باعث شده اطلاعات دستگاه لو برود و از برنامه اختصاصی کمپانی سونی که LifeLog نام دارد، بهتر و هوشمندتر است. جالب است که شما می‌توانید از هردوی این دو اپلیکیشن‌ها در این دست‌بند بهره ببرید و قطعا تجربه بهتری را نیز سپری خواهید کرد.

گجت پوشیدنی SmartBand 2 قرار است به کاربران کمک کند تا زندگی خود را بتوانند، بهتر و ساده‌تر کنترل کنند. این دست‌بند، مجهز به یک حسگر ضربان قلب است که با توجه به این‌که یک گجت پوشیدنی است باید عملکرد بسیار خوبی را از آن انتظار داشت. همچنین SmartBand 2 همچون مدل قبلی، قادر به اندازه‌گیری مراحل خواب کاربر است و فرد را در مورد پیام‌های ورودی تلفن همراهش آگاه می‌سازد، به طوری‌که وقتی موبایل وی هشداری را پخش می‌کند، دچار لرزش یا ویبره خواهد شد.

این دستگاه، دارای یک دکمه اختصاصی است که می‌توانید با فشردن آن تصویری از کلیه اطلاعات موجود در دستگاه را دریافت نمایید. این ویژگی را می‌توان، یکی از خصوصیات خاص و منحصر به فرد این گجت دانست!Sony-SmartBand-2-companion-app

نسخه قبلی، یکی از موفق‌ترین گجت‌های سونی بود که قیمتی 100 دلاری در آمریکا داشت. انتظار می‌رود این دستگاه نیز تقریبا دارای چنین قیمتی باشد اما هنوز مشخص نشده که این دست‌بند سونی چه زمانی وارد بازار می‌شود با همه این‌ها با توجه به این نکته که اپلیکیشن آن هم اکنون قابل دانلود است، به نظر زمان زیادی تا معرفی آن باقی نمانده است.

1 در مورد “مشخصات دست‌‎بند SmartBand 2 سونی منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH